Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Uhhhh, dat weet ik eigenlijk ook niet mee!! Maar wel heel leuk weer hoor!!!! :whistle: Heeft hij er verder geen last van gehad? Of misschien is dat wel waardoor hij van de week wat druileriger was?!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, daar sluit ik me bij aan Veronique! Enorm veel sterkte bij de verwerking van deze vreselijke gebeurtenis! En wat een geluk dat jullie ongedeerd zijn gebleven!

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    En? Heb je inderdaad je geld teruggekregen? Wij zijn ook een keer bij de babydump in Ede geweest en vonden het ook geen fijne zaak. Echt met van die agressieve verkooptechnieken, houden wij dus helemaaaaal niet van :(

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zo, ben weer ff weg... tot later!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja en hij was ook wat vroeger wakker dan normaal....vanochtend was dat weer half 8 8).
    En hij heeft een klein beetje luieruitslag.... En het huilerige heeft grotendeels toch met verlatingsangst te maken volgens mij, want ik hoef me maar om te draaien of hij hoeft de deur maar te horen en dan is het brullen geblazen, maar dat gaat ook weer over....

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja heb het geld terug gekregen. Ben net naar de prenatal geweest(als ik iets in mijn kop heb moet ik het ook hebben ook :oops: ) en daar werd ik gewoon geholpen als een klant en niet als een nr. Die meneer heeft aan mij alles laten zien (deden ze bij de babydump niet echt want dat ging gewoon hetzelfde als alle andere buggy's :rolleyes: ). Dus ik heb er nu alsnog een staan..

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dezelfde als die je oorspronkelijk had uitgekozen....of toch wat anders ;).?

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja dezelfde want die vond ik wel heel fijn. ;)

Al een beetje zin in morgen? Komen er eigenlijk veel mensen?

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En deze rijdt wel goed?

Zin in morgen....nee eigenlijk niet :oops: :), had me liever lekker bij jullie gevoegd. (erg hè) Ik verwacht een man of 35 (incl kinderen en onszelf) in huis te hebben morgen, of in de tuin bij mooi weer.

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, mooi zo!!! Lekkere reclame weer voor de babydump ;)

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hmmppff, weet hoe je je voelt Ramoontje. De meeting speelt ook al de hele dag door mijn gedachten en ik zit tig mogelijkheden proberen te bedenken om de plannen die we thuis voor morgen hebben te combineren met en het slapen van Mees en het even langswippen op de meeting, maar hoe ik het ook wend of keer...... het lukt gewoon niet :( :( :(

Baal er wel hoe langer hoe meer van :evil: , dus................ik hoop dat er gauw weer een meeting of mini meeting is en dat ik dan ook van de partij kan zijn!!! [-o< [-o< [-o< Lijkt me gewoon hartstikke leuk om jullie te ontmoeten en onze kleintjes aan elkaar te laten zien en die met elkaar te laten spelen.

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Het is gewoon ook best bijzonder omdat we allemaal juli mama's met juli kindjes zijn. Hmmmm, echt wel jammer!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hij vind het super! Hij wijst af en toe ook naar zijn schommel en dan wil hij erin :) :)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bij de bart smit, 50euro dacht ik en het is een peuterschommel dus daar mogen ze nog wel een tijdje in. Geen idee meer tot hoeveel kilo want heb de verpakking al weg gegooid :oops:

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    :evil: :evil: :evil: wat een eikel! Kan me voorstellen dat je daar niks meer weg wil hebben.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo ik ga roeland weer even verder helpen in de tuin, zijn de tegels aan het leggen en ik mag het cement er onder gooien. Had ik ook weer wat te doen :)

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hadden ze die specifiek in de aanbieding of in hun standaard assortiment?

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Pas je op in jouw toestand: geen zwaar lichamelijke arbeid verrichten!

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo meiden de pasta voor morgen is klaar. Het is bijna een hele emmer vol geworden.
    We gaan er vandoor. Misschien tot straks.
    En anders tot morgen. Rond 13:00 uur toch?

20. Ja, volgens mij rond 13:00 uur...
    Zo, mevrouw ligt nu ff op bed. Het is vooralsnog stil... Ben benieuwd of ze daadwerkelijk gaat slapen. Vanmiddag heeft ze maar 3 kwartier geslapen :rolleyes:

Deel Deze Pagina