oh shit, nu weet ik niet meer waar ik gebleven ben, ben vergeten om links boven op die pijltjes te klikken, nou ja, dan leest ik de laatste 10 pagina's even door
Ik baal er ook ontzettend van.....maar van even binnenwippen is zowiezo geen sprake omdat het voor mij een uur rijden is . Ik vind het ook reuze jammer en hoop dat er idd gauw weer een nieuwe gelegenheid komt....
senn, ws nemen wij wel een extra kinderstoel mee. moet ff kijken of het past.. we hebben zo 1 die je uit elkaar kan halen... dus heb je alleen zitje en 4 poten
Hij heeft vannacht zowaar in een ruk doorgeslapen tot vanochtend half 7 (ik wist niet wat me gebeurde toen ik om half 7 wakker werd van 'm )[/quote] go go rick goed zeg!
Snap ik en stiekem had ik ook wel gehoopt dat er wat tussen zou komen....dat de doop morgen niet door zou kunnen gaan (zou alleen niet weten wat, maar goed ) 8).
leuke foto suus!!! en leuk dat je even in het ziekenhuis bent geweest maar kan me voorstellen dat het ook best emotioneel is geweest!! hoe was de eerste verjaardag?? allemaal leuke dingen gekregen?