Tijdstip is een beetje ongelukkig.........14.30 uur en dan woont Senn ook nog niet om de hoek . Maar dankjewel .[/quote] Dat is wel laat... Hmm.. zondag ochtend is de kerk toch al open? ff snel plantenspuit mee? moet kunnen.. t is wel DE meeting natuurlijk (heb speciaal voor jou een stokbrood extra gehaald ook..)[/quote] haha ja die plantenspuit zie het al voor me
ja.. dat is het minimale Ik moet ook nog douchen en en en en en.. uhhmmm.. vast nog heel veel meer haha[/quote] whaha ga je 1 keer extra ! normaal ga je toch pas met kerst onder de douche [/quote] Ben vandaag zelfs op blote voeten naar de kringloop gegaan, voor een nieuwe zondagse jurk! zó speciaal vind ik het!
Ja ja, wrijf het er nog maar even in =; [-( .....alsof ik al niet genoeg baal ](*,) ](*,) ](*,) Er zijn nog wat meer mensen nodig he bij zo'n doop.......
dan zal ik dat straks ook nog maar doen dan [/quote] ja.. dat is het minimale Ik moet ook nog douchen en en en en en.. uhhmmm.. vast nog heel veel meer haha[/quote] whaha ga je 1 keer extra ! normaal ga je toch pas met kerst onder de douche [/quote] Ben vandaag zelfs op blote voeten naar de kringloop gegaan, voor een nieuwe zondagse jurk! zó speciaal vind ik het![/quote] nou dan is het wel heel speciaal
whaha ga je 1 keer extra ! normaal ga je toch pas met kerst onder de douche [/quote] Ben vandaag zelfs op blote voeten naar de kringloop gegaan, voor een nieuwe zondagse jurk! zó speciaal vind ik het![/quote]
Ahhh *troost troost* hmm.. Tjah ik mag nooit komen Dus geen idee.. Maar jah, een doop is ook bijzonder..
dan kom je maar een keertje extra naar mij toe [/quote] Maar ik had zo graag de rest ook ontmoet............[/quote] ja kan ik me indenken, misschien dat ze een keertje naar jou willen komen?
tot er zondag avond niemand meer op het forum komt, dan ben je blij dat je niet kon komen Ah als het gezellig word, komt er vast nog wel een keer een meeting óf wij komen allemaal naar de doop...