haha, ik bedoelde bij doops? dopen? dopingen? doop plechtigheden? dopen? nou jah.. Maar als we eens in de buurt komen? (je weethet nooit met ons) je woonde toch in of bij limburg in de buurt? (of ik wordt kippig)
Je bent hier altijd welkom hoor! En koffie/thee zit er altijd wel aan .[/quote] haha, ik bedoelde bij doops? dopen? dopingen? doop plechtigheden? dopen? nou jah.. Maar als we eens in de buurt komen? (je weethet nooit met ons) je woonde toch in of bij limburg in de buurt? (of ik wordt kippig)[/quote] haha ik woon in limburg! maar ramoon woont idd in de buurt
Waarom mag jij daar nooit bij aanwezig zijn? Of is het gewoon nog niet voorgekomen? Ik woon bij Eindhoven dus idd richting Limburg .
haha neej, dat ie mn mobiel in de waterkoker gooit.. of uhmm.. mn portomornee in de video drukt ofzo.. Nova haar speen verknipt (maar met goeie tape, plak ik gewoon alles aan ons vast dan moet het lukken )
nou zo erg is rick niet hoor (totdat ie wil dat joost in de box moet )[/quote] Dat had ie nog nooit gezegd, tot afgelopen zondag.....en nu zegt 'ie het om de haverklap .[/quote] wat gek dan
T is nog nooit voor gekomen.. Ah eindhoven is ook nog wel een plek waar je soms langs komt (als je in belgie op vakantie gaat ofzo? ) Hier vandaan ong 2 uur rijden, 2,5 denk ik..
Bang dat 'ie je bespringt [/quote] haha neej, dat ie mn mobiel in de waterkoker gooit.. of uhmm.. mn portomornee in de video drukt ofzo.. Nova haar speen verknipt (maar met goeie tape, plak ik gewoon alles aan ons vast dan moet het lukken )[/quote]
Zo, mevr. slaapt nog steeds. (laat ik het maar niet te hard roepen...) ze is 2x heel ff wakker geweest omdat ze niet genoeg gedronken had, dus fles erin en slapen en 2e keer omdat knuffeltje achter bed lag...
Ben nog steeds dol op boevige kinderen Nova begint er ook wat van te kunnen.. Als ik even niet oplet hangt ze ook overal in... En die loopt nog niet eens..
Nova is om half acht naar bed gegaan.. Denk niet dat we dr nog horen vandaag.. Ze is een beetje blauw.. Ze is met de buggy omgevallen.. Dus dat was grote schrik vanmiddag.. Maar het valt gelukkig allemaal mee