even gauw een berichtje vanaf mijn gsm om jullie morgen veel plezier te wensen met de meeting en ramoontje veel plezier met de doop!
Hoi Allemaal, Ik wil jullie heel veel plezier voor morgen wensen. Ben benieuwd naar de foto's met alle kleintjes hihi. Ik vind het erg jammer dat ik niet kan komen. Als het een keer dichterbij is kom ik graag. Moet natuurlijk eerst meer met jullie meekletsen, heb het gevoel dat ik nog erg veel mis hihi. Ramoontje: Jij ook heel veel plezier morgen!
Hoi hoi, hoe is het hier? Hier goed hoor, heb lekker gewerkt! Heb echt zoooo n zin in morgen Ik kan niet wachten om iedereen te zien! Oh ja Indi is weer heel veel gaan staan in de box. Ik was er zelf niet bij maar manlief is het gelukt een foto er van te maken! Ze deed het achter elkaar zei die Dus ik zal ze ff plaatsen. Let niet op de outfit (manlief trekt haar af en toe rare combi's aan. Hier heeft ze dus alleen een pyama broek aan )
Zooo... Hey ladies Hier ook veel zin in morgen EN het is gelukt wat ik zou doen Pffff, Wessel heeft moeite met slapen vanavond zeg
Ik weet niet of ik het hier al neer gezet had maar mijn zus is in verwachting. Ze heeft gevraagd of ik bij haar bevalling wil zijn!
Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Is het haar eerste kindje? Wat een eer dat je bij de bevalling mag zijn.
Vervelend dat het slapen van Wessel vanaaf niet zo goed gaat. Hoop voor je dat hij vannacht wel lekker wil slapen.
Haha mannen ook . Leuke foto's hoor. Knap van haar! Wat is ze ook al groot he. Esmée groeit ook als kool. pfff gaat allemaal ook zo snel.
Ja is haar eerste kindje. En ze is uitgerekend op INdi haar verjaardag ( maar ik hoop niet dat het dezelfde dag geboren word Anders is het niet echt meer Indi haar dag; beetje raar misschien ) en het word een jongetje! Mits het niet op Indi's verjaardag geboren word wil ik er graag bij zijn natuurlijk!