Karstens 3e naam is ook naar mijn opa alleen leeft hij al heel lang niet meer. Mijn oma moest huilen toen ze de naam op het geboorte kaartje zag.
Ik ga nu snel aan de poets en weet niet of ik nog online kom. Mochten er nog afmeldingen komen zou dat dan ook in een PB mogen? Dan kan ik daar rekening mee houden. Tot straks allemaal, heb er echt reuze zin in.
het was zo grappig want ze hoorde die namen maar ze wisten van beide niet dat het hun naam was, snap je het nog? mijn vader wist niet dat dennis zijn vader zo heette en andersom!! dus dat was wel grappig!! ze hadden zoets van, die ene naam snappen we, maar waar komt die andere dan vandaan?? #-o sufferds!!
ik ook!!!! justin ook vast wel tot6 strakies!! ga ff alles in de auto zetten, kan ik straks meteen weg!!
Ik probeer ook zo vroeg mogelijk te komen, maar is eerder 13.00/13.30 voor mij. Moet Mees ophalen bij mijn ouders dan hier ff een boterham eten met hem. Normaal gesproken gaat hij dan naar bed, maar dan hoop ik dat hij nu in de auto kan slapen. Vind het echt wel spannend!! En heel leuk!!! Nou, ga me gauw aankleden en spullen pakken voor straks!! Tot later!!!! En nu echt!!!
Maar goed nu ga ik alles bij elkaar pakken anders lukt het nooit Denk dat wij ons logeerbedje ook gewoon even meenemen en de eetstoel ook (kan uitelkaar). Oh nog 1 ding, ben zo trots Steijn heeft vannacht voor het eerst zonder speen geslapen (meneer had hem gister zelf bij ons onder bed gegooid en we hebben niet meer gepakt) hij ging zo slapen
zo alles staat in de auto. echt leuk dat je komt meid!! en als hij niet slaapt, nou ja dan slaapt hij miss vancht lekker!!
Pfff wij hoeven maar een halfuurtje te rijden naar Sen, ECHTER....... Yaron moet eerst in Doorn een kaartje van Utrecht-Feyenoord halen, dan mij afzetten bij Sen, Je mag je auto niet parkeren bij het stadion dus hij moet het ov pakken... zucht zucht, dus we gaan al vroeg van huis Maar wel lief hoor dat ie me brengt 8-[
trouwens even een vraagje ML, en een die vast al heel vaak is verteld of gevraagt, is mayron (de naam) een combi van jou en Yaron?