lekker aan het teuten tegen de woezel en pip mobiel.. het blauwe hondje vind ze geweldig, wie is dat?
Liesje liesje dat je gebeld hebt Als uberhaubt iemand van mijn schoonfamilie gebeld heeft of belt...neem niet op...en laat Hugh terugbellen hihihi Kep gewoon de kracht er niet voor om die lui te woord te staan!
Ja geen krampjes niks..Heb der maar uit bed gehaald ze werd helemaal overstuur. Ze is nu al 2 uur alleen maar aan het huilen
Mss heeft ze z'n spierpijn gevoel in dr beentjes...deze wat masseren en af en toe een koude washand erop
Jah wat dat betreft balen dat het een jongen is hoor, maar ze hebben daar ook hele leuke pakjes voor jongens hoor
ik zat ook al te denken, zon mc hammer broek ofzo of hoe het mag heten en dan zon eng gekleurd glim bloesje leuk joh
Precies zegt Dr. Phil ook altijd hihihi Grrrrrrrrrrrrr hij is wakker gelukkig niet huilen ofzo zal wel om zich heen aan het kijken zijn dus snel laatste happen van mijn broodje, slok melk en den vlucht ik ff naar buiten voor mijn nicotineshot ga je mee Anno samen is gezelliger hihihi
Heb ik a gedaan Ze mag de fles ook pas over uur, das balen want dan doet ze meestal slapen als ze klaar is. Ik kon dat mens die die prikken zetten wel in elkaar rammelen. Beetje mijn kind pijn doen
Trouwens, wat ik begrepen heb, kunnen kids bij bv wel één keer in de 14 dagen poepen. Langer mag niet. Marin doet het tegenwoordig ook maar één keer in de week, maar dan heb je ook bijna een emmer nodig om alles op te vangen
Jullie zijn niet zo dik met jullie schoonfamilie zo te lezen. Hier heb ik wel een goede band gelukkig. Ben er eergister ook wezen slapen met Indi. Was errug gezellig. Alleen mijn schoonzus heb ik het niet zo op..