geef je de fles toch wat eerder? van huilen worden ze ook hongerig hoor! heb ik ook gedaan, ze moest rond 12 uur, maar om half elf brulde ze alles bij elkaar, flesje gemaakt, en ze was weer rustig..
ze mag mij ook wel een keer bellen ben jij dr van af, en schoonmoeders van anderen zijn voor mij minder irritant..
ik heb een mopper 8 jarige in huis meneer wil niet lopend naar mn moeder zeg al dan ga je toch niet? hij boos
zo wat zijn jullie snel met schrijven 's morgens zeg... ik moet 's morgens altijd eerst rustig mijn dingetje doen... sigaretje roken thee drinken en huishouden... haha Brenden heeft gister een superdag gehad was hooguit een kwartiertje dat ie heef tliggen huilen verder vrolijk en slapen! vanmorgen weer keurig om 7:00 en vervolgens om 11:00 weer... vanmiddag komt oma oppassen en gaat mama naar de kapper Niesje beterschap met roan ik vind het zo zielig als ze ziek zijn! en dan ook nog zo'n kerel die het niet trekt ik ben ook best close met mijn schoonouders! t zijn schatten hoor... schoonzus is ook hier wat minder!
Whaha zou wel handig zijn als je vatevoren zou weten wanneer ze het gaat doen, hup, boven de toiletpot hangen en klaar is kees
Oh fijn geniet ff van het moment zou ik zeggen! Hier is er iemand ook weer in slaap gevallen kijk ik om 't hoekje ligt ie te lachen in zijn slaap alsof ie wil zeggen..."Neh neh neh neh neeeeeeeh je bent weer lekker voor jan met de korte achternaam naar boven gelopen" 8-[
die heeft jor wel gehad, vond ie prachtig maar geen drollenvanger mc hammer broek er bij hoor hij heeft wel een enge glim ribbroek.. die had ik voor "oud" gekocht, maar hij vind hem zo mooi, dat ie hem ook naar school aan doet