Ja baal ik ook van....hopelijk kan ik ze nog enigsinds bewerken (of misschien dat het in zwart-wit of sepia in sommige gevallen minder opvalt )
Heeft Roeland Christiaan nog kunnen overtuigen van assen? Roeland zei al anders mogen ze hier wel een keer komen dan kunnen ze meteen assen en deze wijk bijv. een beetje bekijken.
Dat was ook de reden dat Bas dat niet kon doen. Plus dat de lokatie daarvoor niet optimaal was vond hij.
mag ook hoor! geen probleem! maar over een half jaartje ben ik uitgeteld.. komen jullie op kraamvisite...
zon bal met allemaal uitstekende armpjes en beentjes gillende moeders er om heen écht een juli-mama meeting
Pfff zeg, hebben wij weer, denken we even lekker relaxt op de bank te zitten horen we ineens een knal tegen de achterdeur. Dus wij kijken, heeft 1 van de katten een vogeltje gevangen met veel water (glaasje hielp niet, heb mijn kat toen onder de buitenkraan gezet ) heeft hij hem los gelaten. Nu gaat mijn man met de buurman vogeltje naar de dierenbescherming brengen. Alle vogels waren in paniek