Zo, ik was heeeeel erg moe maar door die vogel incident ben ik nu klaarwakker Heb nog wel gelachen erom hoor. Gaat mijn man naar de buurman, doet de buurman zijn hand open en zegt, kijk: dit is het vogeltje (alsof mijn man hem niet gezien had) maar op het moment dat hij dat zei: vloog dat beest weg buurman hem weer vangen. Dieren ambulance zei: wat wilt u dat wij met het vogeltje doen we moesten hem maar buiten in een doosje doen en misschien kwamen ze hem ophalen vanavond Gelukkig vloog het diertje weg
Ik heb verder met de foto's nog niks gedaan..... Ehm....kan jullie emailadres zo gauw niet vinden.....maar ik maakte maar een grapje hoor .
Ik heb 't nog niet gepast bij 'm, volgens mij is het echt nog te groot (maat 92-104, die maat heeft Rick ook qua ondergoed....nu trouwens 104 in zijn nieuwe ondergoed 8), toch handig zo'n vriendin/peettante die in een lingeriezaak werkt ).....als ik er aan denk, zal ik morgen effe een foto maken![/quote] Over een pamper kan het vast wel
Dat denk ik ook.. want als je dr goed naar kijkt, zijn ze best onvriendelijk.. en voor haar zijn ze natuurlijk best groot
Nu zitten de katten voor de achterdeur En 1tje zit te mauwen die wil ook water over zich heen volgens mij