hoe is het verder met jou? je had toch last met je rug dacht ik? en je hoort er hier gewoon bij hoor!
Jah van senn weet ik ook, en van lisette ook wel (nu ik er over na denk, met een bril) Leon? die zat een tijd bij Byron, weet zo niet wat ie aan had...
De man van KK weet ik Byron weet ik LK heb ik al een keer ontmoet dus die weet ik ook Man van Senninha weet ik van Essie ook Leon weet ik niet zeker, had hij een oranje shirt aan ofzo? Owww en die van Lisette weet ik ook, daar heeft mijn man nog mee gekwekt [/quote] die van mij kun je ook moeilijk over het hoofd zien
whahaha neeee echt niet zo erg vergeetachtig ben ik dan nog net niet.. en ze maakt wel genoeg lawaai scheelt ook weer
die van mij kun je ook moeilijk over het hoofd zien [/quote] ik herkende iedereen aan de beebies hahaha die van jou is inderdaad erugh lang
Ik herkende ook vooral de babies, al herkende ik sommigen ook wel van foto`s.. maar de meesten via de baby
[ ik herkende iedereen aan de beebies hahaha die van jou is inderdaad erugh lang [/quote] haha ja isabella heeft het niet van een vreemde