Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    dat ziet er goed uit zeg. en inderdaad niet duur. volgens mij was de swing nog duurder.... bedankt voor de tip!

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    zo ga eindelijk ook is ff spammen....

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    ja verschrikkelijk, Roan heeft nu twee keer doorgeslapen en 's ochtends vroeg word ik gewoon wakker van de druk en vaak is mijn top dan ook al nat bij de borst die aan de beurt is :rolleyes:
    Ik heb nu maar een handdoek in bed gelegd.
    Ja dat doorslapen is ook niet alles ;)

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Dank je :oops:
    Duikster heeft ook een flinke kennis idd, kan ook niet anders als je al 10mnd een kleintje gevoed hebt :thumup:

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
  6. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    heerlijk slapen bij mama

7. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    een klein lachje voor de camera

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ahhh lieve foto

Nou ik ga richting mijn bedje, lekker nog ff in bed televisie kijken.

Weltrusten iedereen

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer

truste!

10. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    kletsen met mama

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    nog eentje dan

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Lee ik heb de dubbele variant van jouw kolf. de medela PISA. Bij Nick heb ik 6 maanden op het werk gekolfd met de avent electrische enkele kolf, maar dat raakte ik op zeker moment echt erg beu. Was soms echt 2x drie kwartier bezig met kolven en dat is echt niet leuk meer. Vandaar nu dus maar de investering gedaan. Later verkoop ik hem wel weer op MP...

BD Hier was het dus na een uurtje of 5 na de laatste voeding. Maar dit zijn wel hoeveelheden die ik ken van toen ik bij Nick kolfde.

VEraatje: heb mijn kolf dus gekocht. En tja...ik ben echt niet als fultime mama in de wieg gelegd...Ben bij Nick na 4 weken ook al weer met mijn opleiding begonnen en toen telkens 1 dag per week weg geweest. Dus nu duurde het al lang voor ik weer eens weg was :)

Niesje: die had ik ook gezien ja, dat is ook echt een goede kolf he!
    Niesje hier is het ook al doende leert met geweest met de BV bij Nick (vandaar nu ook de aanschaf van mijn dubbele kolf bv. wilde dat ik toen bij Nick meer had geinformeerd vooraf) en ik ben ook niet van de BV maffia hoor...maar vind het wel erg bijzonder en fijn om te doen (al heb ik de afgelopen weken ook wel eens getwijfeld met al die krampen....maar dat had je al gelezen en ik heb je bemoedigingen ter harte genomen)
    Thanks voor de duimen!
    Auw Spruw trouwens. Ik heb al veel gedoe gehad met BV, kloven, Borstontsteking, maar dat gelukkig nog nooit.

Bloem: Chris slaapt nog echt niet door, dus....daardoor geen last van ontploffende borsten, maar ik heb wel al een keer met stuwing anderhalf uur wakker gelegen ja. Dat laat ik dus niet nog eens gebeuren, dan kolf ik met de hand wel even wat weg...
    VAnmorgen had ik echter wel alsnog een zeiknat bed omdat mijn andere borst een hele hevige tsr gaf toen ik Chris aan het voeden was :(

Lieve fotos Lee...

pff dit is wel een echt BV berichtje geworden.
    Nou ga ik mijn mannetje weer bedienen.
    trusten dames!
    en wie weet mogen we nog wel een tijdje elkaar tips geven om door te voeden.

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    duikster bedankt voor je reactie! ik heb eerlijk gezegd ook wel spijt dat ik me niet eerst beter heb laten informeren, maar ja. misschien kan ik mij swing ook wel via mp verkopen en alsnog een dubbele kolf aanschaffen.

14. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    ja, ik kon niet meer wachten, en het voelde ook weer goed. alleen de tweede keer voelde ik dus dat 'plassen' maar voor de rest nergens last van, stappen en galopperen gaat prima! alleen dat lichtrijden in draf is lastiger met je plas ophouden!

15. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Ja dat had ik ook eerst hoor, dus ik ben eerst (na 4/ 5 weken) gaan poetsen en toen een keer opzadelen voor een ander die op mn paard rijdt en een keer het paard van mn man, en toen jeroen 6 weken was ben ik er voor het eerst opgegaan

16. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ga ook maar eens naar bed. Morgenochtend naar een dinnetje in r'dam. zij is een maand eerder bevallen van een dochter. ben benieuwd hoe sandro en haar kleine op elkaar reageren.

truste en tot morgen!
    Lee

17. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
  18. Oh wat goed :)
    Hoe ben je daar mee begonnen? Steijn geeft nu wel steeds zelf aan dat hij moet poepen "mama poepen" en zegt dan "potje" en wil het potje dan wel uit de wc ophalen maar als hij er dan op moet wordt het een drama. Huilen huilen en nog eens huilen. Hartverscheurend roept hij dan "mama"
    Dus ik wacht er nog wel even mee denk ik, alhoewel hij het dus wel aangeeft dat hij moet poepen en het vies vindt.

19. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Bij ons hebben Nyala en Mikey nooit op een potje gezeten. Ik heb er zelfs niet eens een gehad. Ze wilden meteen op de wc. Wie weet vind Steijn dat ook wel 'stoer'.

xxx

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pffff... vanmiddag flinke discussie met m'n vriend gehad over de bv, hij vind 't belangrijker dat Demi borstvoeding krijgt dan dat ik me goed voel !
    Hij dacht ook dat ik zeker 'n jaar ging voeden.. ik ga voor 3 maanden, en alles langer is meegenomen !
    En hij vond 't mijn schuld dat de bv terugliep omdat ik Demi niet aan wou leggen.. maar hij kan die pijn niet voelen helaas !
    En toen hij zag hoe het met de tepelhoedjes ging (ontroostbaar brullen na 10 minuten) zei hij: Ja nou snap ik wel dat je wil kolven..
    Nou daar heb ik wat aan, hebben we eerst 2 uur lopen schreeuwen tegen elkaar ! :evil:
    Ik wist ook niet dat met fulltime kolven de bv terug kon lopen.. anders had ik er nooit aan begonnen natuurlijk.. Maar ik vind flesvoeding net zo goed, dan is het toch belangrijker dat we allemaal lekker in ons vel zitten dan elke keer die strijd aan de borst ?
    Zo dat moest ik even kwijt... bedankt voor het 'luisterend' oor ;)

Share This Page