Nee ze is er al lang. Misschien weet je dit nog: Ooit kwam er een vriendin van hier klagen dat er nooit op haar verhaaltjes werd gereageerd. En daarom was ze hier ook minder. Niets te nadele van Heidi hoor, maar misschien weet je het nu weer.
Wat stom zeg.. Nou jah wie weet.. herrinner ik het me zoineens weer, of ik moet ff het oude forum gaan lezen
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww jaaa... dat verhaal ken ik! en toen later kwam ze toch wel weer terug, dat was een beetje aan het begin van dit forum.. (ah oke, niet dat ik nu ineens weet wie ze is, maar het verhaal, dat weet ik nog )
Jaja, het begint me weer te dagen Al weet ik verder niet echt reuze veel.. maar het verhaal van essie zegt me zeker wat.
komt ze nog wel online dan? 8) (dan word ik dus erg kippig...)[/quote] Heel af en toe.[/quote] 9 maart voor het laatst
niet echt recent dus.. Maar goed, ik ben dr ongeveer uit Dat verhaal ken ik, maar verder niet echt.. Maar dat is dus niet zo vreemd, want als ik hier niet veel meer ben, en zij weinig online is, is de kans groot dat je elkaar mis loopt
hey meiden zo te zien aan de foto's hebben jullie het heel erg gezellig gehad baal nog steeds dat we er niet bij konden zijn zag erg mooie foto's en filmpje voorbij komen geweldig hoor ik voel me iets beter ga zo lekker slapen ps ik heb gister even foto's gemaakt van de tuin stan op mijn hyves moet nog wel wat gedaan worden maar het begint er al leuk uit te zien
Hmm zou ook kunnen.. In elk geval sloeg het eigenlijk nergens op.. maar goed dat is geweest (t ging om het verhaal, wat ik niet meer wist)
De augustus mama die het hier gezelliger vond (toen ik hoorde dat julian de jongste was, van (sla me als ik het weer mis heb maar ergens 13 augustus)) kon ik de link leggen