Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey Sann, dan kom je toch gewoon de volgende keer?
    Hoe is het met Ivy?

2. Geweldig zeg!

3. Ik ook de meeste via baby hoor.. Jou en ML en Essie herkende ik wel..

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi dames,
    Hier een heerlijk nacht, mevrouw ging om 19 uur slapen tot half 8 vanmorgen. :D Nu ligt ze alweer op bed. Enne ze ging alweeeeeeeeeer staan, ben echt zo trots op haar! Heb weer een paa leuke foto´+s ervan genomen.

Wat een mooie foto´s heb ik nog voorbij zien komen zeg! Zijn er nog kindjes onrustig geweest vanacht van alle drukte van gister?
    Ik vond het echt heeel gezellig gister. Allemaal echt super om jullie in het echt gezien te hebben hihi. (leuk ook al die accentjes haha) Enne sommige had ik me heel anders voorgesteld en andere ook weer niet(sommige had ik al eenbeetje op de foto gezien hier en daar) . :D

5. ja, volgens mij vond christian het ook wel gezellig met roeland..

6. ja, jess heb ik sowieso niet gezien..

7. kwebbels

Hihi Indi zat gister uit het bakje water van de katten te drinken. Ze vond het in de keuken erg interessant en ik was er niet snel genoeg bij dus daar zat mevrouw op handen en knieen met haar gezicht in de waterbak :)

8. marline was ziek
    veronique was nauw betrokken bij het ongeval in apeldoorn
    en jessbutterfly weet ik niet..

waren er nog meer namen?[/quote]

er stonden er wat in het boekje die helemaal niet kwamen dacht ik.. ik heb jurre gezien van rensie, en nog 1 meisje geloof ik.. weet zo snel niet wie

9. die is van heidi

10. ze schreef ook mee in het oude forum hoor... ;)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    In positieve of negatieve zin

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik zag hem op een foto voorbij komen vanmorgen. Ik dacht dat dat Leon was :)

13. kwebbels

Oh en Dirk is gister de hele dag nog ziek geweest :confused:
    Hij zou meekomen gister en hij kwam wat later uit bed. Dus hij douche enz en wij stonden al klaar en nou hup wij op weg. Maar hij moest zijn medicijnen nog in nemen. Maar dat mag niet op een lege maag maar moet wel op hetzelfde tijdstip ingenomen worden :rolleyes: Tijd om te eten had ie niet meer (tja had ie maar wat minder tijd voor de spiegel moeten besteden :D ) dus nou hup toen maar op de lege maag ingenomen (ik had hem dan gewoon wat later ingenomen maar goed) nou wij naar buiten en hij word me toch beroerd ervan :confused: Helemaal overgeven en ik hem maar naar huis gestuurd want ja zo kan die niet mee. Nou eerst tegensputteren want hij wilde mee. Nou toen toch maar naar huis gegaan en thuis heeft ie de wc ook niet meer kunnen halen. :( Hij is de hele dag dizzy geweest en heeft heel veel overgegeven en liep aan alle kanten leeg. Nou dat doet ie dus noooit meer ;)

14. dat was met patricia toen

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wessel is elke twee uur of zo wakker geworden, maar volgens mij had hij het frisjes :oops:

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo lekker nachtje dus....alweer staan?
    rihanna staat nog niet....ze rolt en zit en dat is het eigenlijk wel ;)

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    :)

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    :D :D :D

19. en ik als oktober 2009 :D :) 8)

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Okay, wie heeft er buikgriep gehad en heeft mij aangstoken ;)

Men o men, ik heb een buikpijn :( voel me echt strontberoerd...
    Wel goed voor mijn lijn ;)

Deel Deze Pagina