Sterker nog je hebt het ook getypt. Leuke foto's van de doop jammer dat de rest van de foto's zo tegen viel.
Prima, is het een thuiswedstrijd voor mij Ingrid: Als je zin hebt kunnen we wel een keer koffie drinken
die van mij kun je ook moeilijk over het hoofd zien [/quote] Zelfs Niels moest omhoog kijken zei hij. Hoe lang is jouw manlief?
[quote="monkeylove] Zal wel zwangerschapsdementie zijn dan [/quote] Jah,hoe ouder hoe erger hoor Op Koninginnedag stond ik midden op de vrijmarkt tussen kleine verkopende kinderen met onze Seat Alhambra(niet echt klein... ..google maar eens voor de niet auto kenners) En ik zou dat echt moeten weten....werk al jaren in die buurt...en ik was gewaarschuwd door de clienten van 80+....wat het nog veel erger maakt in principe.. Maar toch reed deze opperdoos het éénrichtingsstraatje in....waar de markt begint.. Hoe cement kan je dan zijn? Suus
[quote="monkeylove] Zal wel zwangerschapsdementie zijn dan [/quote] Jah,hoe ouder hoe erger hoor Op Koninginnedag stond ik midden op de vrijmarkt tussen kleine verkopende kinderen met onze Seat Alhambra(niet echt klein... ..google maar eens voor de niet auto kenners) En ik zou dat echt moeten weten....werk al jaren in die buurt...en ik was gewaarschuwd door de clienten van 80+....wat het nog veel erger maakt in principe.. Maar toch reed deze opperdoos het éénrichtingsstraatje in....waar de markt begint.. Hoe cement kan je dan zijn? Suus
Onze honden bemoederen dus en letten op de kindjes...en vooral Edana rent niet weg... Die laat rustig dat loopwagentje tegen d'r poten aanknallen...muts. Vorige week wou Rebecca op t loopstoeltje naar buiten...ging zij voor de achterdeur liggen. Jij mag er NIET uit.. hahahahaha...En ze ging geen cm aan de kant.. Ondertussen kreeg ikj van Edana een verontrustende blik toegeworpen.. Zeg Baas....wat denk je ervan...Kom eens snel en HUP... Suus
Er zijn ook een aantal boekjes gemaakt voor mama's die wel de intentie hadden om te komen maar door omstandigheden er niet bij konden zijn: Heidi, Ramoontje en Rensie.