Anders gooi je een paar data op het forum en dan kan iedereen intekenen. Alleen is het in augustus nog grote vakantie en heb je kans er dat een aantal nog weg zijn. Ik denk wel dat een weekend het handigst is i.v.m. schoolgaande kinderen.
Ik ga even een paar kinderen naar bed doen en dan is het zo langzamerhand tijd voor dodenherdenking. Denk niet dat ik vandaag nog online kom. Ik wens jullie nog een hele fijne avond en spreek jullie morgen weer.
Wanneer is de vakantie eigenlijk afgelopen? Zit daar dus nog totaal niet in, Julian gaat tenslotte nog niet naar school Anders een zondag in september? Dan is het meestal nog lekker weer en is de vakantie dacht ik over... Wie zou er allemaal al zin hebben in een meeting in september in Assen?
hoi hoi!! hoe is het hier?? zag weer allemaal mooie foto's langs komen super daantje! ook mooie foto van isabella!! bloem jij was er vanmorgen vroeg bij!! wat goed van karsten zeg sann ik vond het in het begin ook erg moeilijk om isabella weg te brengen naar mijn gastouder en later chreche maar als ik zie hoeveel plezier ze daar heeft en het word ook makkelijker denk ik.. maar ik snap je helemaal eerste dag werken wou ik ook echt zoooooo graag weer naar huis..wanneer moet je beginnen?? susi wat een mooie creaties!! echt creatief!! wou dat ik dat in mij had! eehmz... ooohgw ja.. ik was niet degene met griep.. hoe gaat het nu met je bloem?? nog steeds misselijk??? wat schattig van esmee dat roepen in een lege kamer lijkt me erg grappig! en wat goed dat je een doorverwijzing hebt!! nu maar hopen dat je snel heen mag mooie foto's van mayron ook! leuke blokkendoos heeft hij gekregen!! dat was het geloof ik.. en als ik wat vergeten ben sorry!!!
Wanneer is de vakantie eigenlijk afgelopen? Zit daar dus nog totaal niet in, Julian gaat tenslotte nog niet naar school Anders een zondag in september? Dan is het meestal nog lekker weer en is de vakantie dacht ik over... Wie zou er allemaal al zin hebben in een meeting in september in Assen?[/quote] ligt het ook niet een beetje aan de provincie waar je woont wanneer de vakanties afgelopen zijn??? en voor ons is het lekker dichtbij dus ik zeg LEUK!
Volgens mij heb ik niet helemaal goed zitten bijlezen.....................is er weer een meeting rond augustus? Bij Ingrid en Roeland?
Dat schijnt hier gelukkig niet het geval te zijn Ze slaapt EINDELIJK. Wou vandaag bijna niet slapen. Net toch maar zetpil gedaan.. Ze hoest steeds zo zielig. Heel veel slijm vastzitten zei de dr.. Hopen dat ze doorslaapt nu