Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Ahhhh is ze nog steeds grote vriendjes met haar badeendje? 8)[/quote]

Echt wel![/quote]

mooie foto ook!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vanmiddag bij de psych geweest, heb nu een schema gemaakt samen met hem wanneer ik doe wassen en drogen en vouwen en opruimen, heb nu een schema voor 3 ochtenden in de week. maar het probleem (ofja ik vind het een probleem) is dat de droger en de wasmachine niet tegenlijker tijd aan kunnen. dus nu moet ik een uur wachten totdat de droger klaar is (volgens mij is ie nu al ander half uur aant draaien :rolleyes:) en dat had ik ook aan de psych voorgelegd dat ik dat niet handig vond omdat ik dan niet door kanwerken aan de was en dat ik het dan weer vergeet als de droger of wasmachine klaar is. en hij zo van ja vind je dat echt of is dat meer een smoesje, ik zo van dat ik dat echt meen, en hij dacht dat het een smoesje was grrr! heb om 6 uur volgens mij de droger aangezet en is nu nog aant draaien. bijna 2 uur dus. pff. echt erg zeg. moet ik straks die machine nog vouwen en opruimen. maar elke keer als het me gelukt is om een machine was te draaien mag ik mezelf belonen, en hopelijk dat het zo wat meer structuur aanbrengt in het huishouden

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wauw! Hoezo klokje rond slapen :D

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

vind het ook erg gezellig weer een meeting, maar tis me net iets te ver rijden (net even snel gekeken maar tis van ons uit bijna 2,5 uur :confused: dus denk niet dat wij komen :(

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij heeft idd -itt gisternacht ;)- geslapen tot 6.25 uur vanochtend, zonder onderbreking 8).

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pfffff......en ik kan daar niet zo goed tegen.....dus dan ben ik voor mijn gevoel ook nog eens extra druk....terwijl aan alle kanten wordt bijgesprongen en het koffie-apparaat gaat toch echt niet vlugger als we er met 10 man omheen staan te draaien :). Nou ja, nog 2 verjaardagsfeestjes (3 verjaardagen in totaal) en dan zit het er weer op voor dit jaar :) 8).

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou ik had de wasmand zaterdagmiddag echt leeg....maar ja, kleren van de jongens, kleren van papa van de hondenclub en gewoon.....beddengoed....en dan het spul van gister nog, ach ja eigenlijk net hetzelfde als in ieder ander gezin ;).

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gevalletje: goed voorbeeld doet goed volgen!!! :)

Go Karsten!!!!!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik geef me niet zomaar gewonnen! Ga nog een keer op m'n gemak aan de klungel met die foto's (en als het niet lukt, heeft Bas aangeboden om te kijken wat hij ermee kan, zo lief!!!!).

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Smakelijk Niels! :)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heeft iemand het al aangeboden, anders wil ik het wel doen hoor!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ziet er leuk uit! Knap hoor!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kom maar op met die foto's!!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Was toch ook niet de bedoeling!!!!!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Maar jullie waren wel met 2 8).

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Was erg leuk. We zijn eerst naar de hoofdlocatie geweest in het centrum. Grote school hoor, met een apart deel en aparte speelplaats voor de peuters/kleuters (in België gaan ze immers al vanaf 2,5 jaar naar school ;)). Daarna nog op de wijkschool geweest (zelfde school, maar andere locatie) vlak bij het huis dat we op het oog hebben (;)). En ik wist niet wat me gebeurde.......We kwamen de kleuterklas binnen en ik ben me voor aan 't stellen met Joost op de arm, intussen heeft Rick zijn petje op tafel gelegd en zijn jas uitgedaan en zat al in de speelhoek te spelen :D. Hij wou ook niet mee naar huis ;).......gelukkig was het speelkwartier, dus mocht ie mee buitenspelen....de juf moest zelfs zijn jas aandoen en de knopen dichtmaken :D. Met die school zit het dus wel goed!
    Toen het speelkwartier voorbij was en de kindjes in de rij stonden om weer naar binnen te gaan, kon ik Rick meenemen naar de auto ;). (en nog steeds wou ie niet mee, terwijl hij daarvoor op de grote school steeds riep dat ie naar de auto en naar huis wou :rolleyes:)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Waar mijn gedachtenspinsel al niet goed voor was :D. Wat zei Niels: "als ze nog eens wat leuks weet" :)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    De rest van het vouwwerk doe ik ook morgen ;).

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jij ook fijne avond en tot morgen!

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:) die Rick

Deel Deze Pagina