dan heb ik ook nog in elk tempo 1, een langzame (als die al vooruit komt) een iets snellere en een adhd hond
dan heb ik ook nog in elk tempo 1, een langzame (als die al vooruit komt) een iets snellere en een adhd hond [/quote] 8)
Hoi hoi allemaal ben ik nog even. Net de condoleance van mijn opa gehad. Wat een hoop mensen zeg. Heel emotioneel en ik heb ook nog een aantal tranen gelaten Morgen is de begravenis en dan gaat Indi lekker naar haar schoonmama (Sen ). Het begint toch iets vroeger dat verwacht dus moet de afspraak met de mondhygieniste morgen ook maar afzeggen (Tsja, ik heb ook niet elke week een begravenis gelukkig dus ik weet echt niet hoe dat allemaal werkt! Maar moeten dus vroeger weg dan verwacht. Ik dacht half 11 maar moeten om 9 uur van huis weg dus ja) Hoe is het hier? Ik heb nou nog steeds geen activatiemail van psp forum (mama's) ontvangen !! Weet iemand hoe lang dit duurt. Ik wil zo graag ff freubelen ermee )
De laatste fles heeft ze nog niet op. Tijdens het avondeten begon ze zo vanuit het niks ineens te gillen en huilen, niet normaal. Moe en last van tandjes. Dus maar gelijk naar bed gebracht. Ze moet er straks dus nog even uit.
ik hoop dat je toch rustig en op jou manier afscheid van hem hebt kunnen nemen! wens jou veel sterkte voor morgen!
Ik heb me toen onder een nieuw account opnieuw aangemeld en toen was het binnen een half uur geregeld (en de "oude" aanmelding volgde prompt erachteraan.....) Maar ik kan gebruik maken van 2 mailadressen, als je dat niet kunt, zul je denk ik echt even af moeten wachten. Oh en veel sterkte voor morgen! Ik zal aan je denken!
Nou ik hoop voor je dat het zo blijft. En hier kan ik dat ook nog altijd proberen. Maar voor nu slaapt ze alweer een kwartiertje. Ik heb haar net even in mijn armen in slaap gewiegd. En de volgende keer dat ze wakker wordt, krijgt ze gelijk de fles.
Dankjullie voor de sterktes..Ja ik kreeg echt ff een klap tijdens het condoleren. Had ook eerder nog niet echt tranen gelaten op deze manier (ja toen ik het hoorde natuurlijk maar ik besefte het nog niet echt denk ik ) Dus ik stond echt ff te janken met mijn zussen. En toen was het ook goed