Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb haar al Bisolvon gegeven een uurtje terug ofzo.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Mooi :D

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ah arme Merel. Zielig als die kleintjes zo moeten hoesten. Ik hoop dat het snel weg is..

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat mag ook even lekker uithuilen! Betekend dat je om je opa geeft en daar zal hij dankbaar voor zijn!

5. kwebbels

Ramoontje: Ja ik heb wel een mail gehad dat ze mijn aanmelding hebben ontvangen dat ik alleen op de bevestigingsmail moet wachten. Lees ook net dat alleen een beheerder dat kan doen maar die zijn vandaag nog wel online geweest dus dan twijfel ik weer of het wel goed is gegaan. :rolleyes: En ik ben zooo ongeduldig in dit soort dingen. Als ik iets in mijn kop heb...

6. kwebbels

Ja er waren heeele mooie bloemen. Ook een bloemstuk namens de achterkleinkinderen waar Indi haar naam op stond (witte rozen in de vorm van een hart) dat ontroerde me echt.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kwebbels heel veel sterkte morgen. Het zijn natuurlijk absoluut geen leuke dingen, maar helaas hoort het er allemaal bij.

8. kan ook.. dat zou ik deze zomer ook nog met anno doen.. nodigen we die erbij uit...

9. kwebbels

10. anders log je ff in met mijn gegevens...

11. kwebbels

Ik heb Mirrem nog niet gezien vandaag. Of heb ik er overheen gekeken? Meestal is ze wel ff online..

12. Mooi..

13. kwebbels

Oh mag dat wel ? :oops: Kan ik wel alvast de welkomslessen doen hihi :D :D

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hè nou moet ik denken aan de begrafenis van oma van september. Mijn vader had de bloemstukken allemaal zelf gemaakt. En voor namens Merel had hij een heel klein hartje helemaal met rode roosjes en een heel lief kaartje eraan :( .

15. je hebt pb ;)

16. [​IMG]

17. Vond hem wel grapsig...

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    lief :D

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Minimale dosis?

Ik gaf Joost de laatste keer toen hij 'n luchtweg infectie had 15 druppels in een keer (in overleg met de HA) en dat hielp echt binnen een kwartier.....

20. is dat die bisolvon tegen vastzittend slijm? want dan ga ik die straks ook proberen. esmée hoest continu.. hoor d'r steeds over de babyfoon

Deel Deze Pagina