Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier ook een schoonmoe gratis af te halen

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    alleen als ik de mijne dan in kan ruilen.. want anders heb ik er 2!

3. evangelisch genootschap is denk hetzelfde als bij ons. helemaal niet streng en lekker vrolijk. ik zit zelf ook in het muziekteam. wij hebben nl geen standaard orgel ofzow..

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    schattig! zo lijkt ze veel "kleiner"

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik doe niet aan inruilen :(

6. dit bedoel ik. dit is nu 10 min. later:

7. esmée wil absoluut NIET op haar rug slapen. dan is het gewoon krijsen!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    okee.. en ook geen preek preken? meer gewoon gezellig?

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Geen idee of je de enige bent, Ramoontje gaat a.s. zondag maar da's geloof ik meer een "verplichting" ivm dopen.

Ik ben R.K. gedoopt en heb mijn communie gedaan, ging vroeger nog wel eens mee met mijn opa maar ik "geloof" op mijn eigen manier. Geloof wel dat er meer is en dat er een god is maar of het GOD/Allah/Bouddah of what ever is maakt mij niet uit...naar mijn idee heeft elk geloof maar 1 doel.... een gelukkig leven voor allen en respect voor eenieder...maar goed da's mijn mening alleen heb je van die fanatikelingen er tussen zitten (bijv. de zgn. über moslims of Jahova getuigen en dan heb je er nog vele meer) waarvan ik denk dat ze soms iets gemist hebben tijdens de "bijbelstudie" er een beetje in doorslaan maar goed so be it....

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    vind je dat niet eng? ik zou novalie gelijk omdraaien als ze zo zou liggen :oops: (geen commentaar hoor, zo bedoel ik het niet)

11. wel een preek, maar niet zo lang! maar niet echt een preek...

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik zou zo ook eigenlijk wel een beetje schrikken
    ben erg bang dat ze stikken...

13. ja, jehova's heb ik ook helemaal niks mee. laatst stond de voordeur op een kiertje, was ff ramen aan het lappen, dus ff binnen water verversen, kom ik terug in de gang, staan er van die jehova's in de gang. schrok me wild joh!

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    klinkt beter dan dat "strakke"

niet dat ik zelf geloof hoor, zou het best willen, t lijkt me heerlijk dat je altijd iemand "de schuld" kan geven, kan bedanken.. weet ik het wat, alleen ik kan dr gewoon niet in geloven.

maar heb er wel respect voor.

15. ze ligt al vanaf week 2 zo. krijg haar ook niet op haar rug, want dan slaapt ze gewoon niet..

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ik ook.. als ik de foto zie, wil ik haar al bij het knuffeltje weg trekken :)

(maar das meer trauma ;))

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hmm.. tjah dan heb je geen keuze hé..

18. nee, echt niet. daarom heb ik straks ook gesprek over inbakeren. miss dat dat helpt om op de rug te gaan slapen ofzo...

19. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wij hebben zo'n kerk (weet niet of je dat zo mag noemen) in de buurt dus ze komen hier vaak langs....dus heb in de jaren dat ik hier woon wel 100x hun verhaal aangehoord (tja vind het dan weer te cru om ze de deur te wijzen) maar 1x was ik het zo zat en Hugh treitert me altijd hiermee. Dus toen kwamen ze een keer langs op mijn vrije dag en had ze gevraagd of ze 's avonds terug wilde komen want mss had mijn vriend wel intresse in "Gods Woord".
    Ik ging die avond weg en kom later thuis Hugh helemaal over zijn zeik dat ie wel 30 min. naar een verhaal had zitten luisteren hihihihi
    En ik deed net alsof ik van niets wist O:)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    wie weet.. maar ja als ze het zelf niet wil.. maar toch, je hebt ook van die matrasjes, die je op het matrasje kan leggen, zodat ze als ze toch op hun mond te recht komen, ze door kunnen blijven ademen (die wil ik voor in het ladykantje aanschaffen)

Share This Page