ben er nog ben ondertussen half anne frank aan het volgen[/quote] Ah oké.[/quote] ligt merel alweer/ nog steeds te slapen?
Ah oké.[/quote] ligt merel alweer/ nog steeds te slapen?[/quote] Ze ligt alweer te slapen, maar moet er zo nog uit voor de fles.
Ow als je zoiets wil...trek maar aan de bel...zo gemaakt hoor.. En ik host de foto's via Imageshack.Dan kan je er heeeeeeeeeel veel foto's inzetten als je wil Suus
LOL...das voor jullie hetzelfde als voor ons idd.. Alhoewel valt t toch nog wel mee,maar 2 uurtjes.. Suus
[quote="Daantje85]jullie mogen ook wel een keertje naar beringe komen tegen over ons ligt een schoolplein daar kunnen de kids zich goed vermaken [/quote] Das helemaal handig..loll...ben ik in 15 min op een meeting.. Suus
Ja en nu was ze dus echt gewoon ontroostbaar. Ze gilde het uit. Nu zit ze aan haar flesje en gaat het goed. Een zetpil heeft ze inmiddels ook gehad. Misschien dat ze daar rustig van zal blijven. Ze is gewoon zo verkouden en ook nog eens oververmoeid. En wij vermoeden dat ze ook nog eens last heeft van haar tandjes .
arm meisje!! (en natuurlijk jij ook)[/quote] Ja en nu was ze dus echt gewoon ontroostbaar. Ze gilde het uit. Nu zit ze aan haar flesje en gaat het goed. Een zetpil heeft ze inmiddels ook gehad. Misschien dat ze daar rustig van zal blijven. Ze is gewoon zo verkouden en ook nog eens oververmoeid. En wij vermoeden dat ze ook nog eens last heeft van haar tandjes .[/quote] dat is ook wel behoorlijk wat in 1 keer! ik hoop dat de zetpil werkt en dat je toch een goede nacht hebt!