Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mooie creatie Kwebbels!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ramoontje, heb jij mijn kaartje nog gehad? Nou jah, Joost dan :p

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mooi gedaan kwebbels!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kwebbels toch vind ik het leuk hoor!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ga even een wasje in de droger gooien, en iemand een schone broek geven ;)
    en dan naar de verjaardag van mijn pete kindje!

doei doei

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jeetje Essie jammer dat het zo moet gaan he :rolleyes:
    Ach hier soms ook wel eens het geval. Wat dat betreft gaat het in de fam van Dirk heel anders aan toe. Als zijn zusje jarig is doet ie een sms en andersom ook. Op elkaars verjaardagen komen..Nee hoor sinds ik met Dirk ben is ie nog nooit op de verjaardag van zijn zus geweest. Ach zij komt dan ook niet hier hoor..
    In mijn familie daarentegen komen we altijd op elkaars verjaardag. En niet omdat we vinden dat het MOET maar gewoon omdat we het willen. En we bellen elkaar ook gewoon en niet per sms ofzo.
    Maar wij hebben weer andere dingen hoor. Mijn zus had me toch gevraagd bij de bevalling te zijn? Had ze mijn moeder ook gevraagd of die erbij wilde zijn. Tjah, wie wilt ze dan? Vorige keer gaf mijn zus een feestje. Nou wij konden blijven slapen. Hoorde ik later dat eigenlijk mijn zusje en der vriend bij haar zouden slapen maar dat die niet meer mochten omdat wij moesten slapen daar. Nou uiteindelijk bleef er dus niemand slapen :rolleyes: Wat dat betreft zijn er ook wel eens miscommunicaties.

7. kwebbels

Essie hoe is de nacht gegaan?

8. monkeylove

Op de bank voor de tv....wasmand erbij......
    Maar 2 uur....dan zat ie wel heel vol of niet.....[/quote]

nou eigenlijk een gewone was bij ons, had ik een was ervoor ook en toen was het misschien net een uurtje ofzo. ach ja, gister om kwart over 9 nog de broeken gestreken en gevouwen en opgeruimd, was om half 10 klaar.
    oh en gister nog een jankbui gehad om de wasmachine, vroeg aan leon of het erg was als ik vandaag dan de was af zou maken, want was ontzettend moe. en hij zo van nee dat was niet de afspraak en nu maak je die af. dus ik al een beetje chaggie want wilde eigenlijk wel graag optijd naar bed. en toen ik de kleding van mika op wilde ruimen om 9 uur zei leon dat ie mika zo wel op zou halen, en toen begon ik te janken, alles kwam eruit wat me dwars zat. maar dat er een groep bij komt voor de wasmachine gebeurt dus niet omdat manlief dat dus onzin vind, en krijg hem ook echt niet op andere gedachten :evil: , dus laat het maar zo, het zal allemaal wel[/quote]

Waaarom gooit hij er niet eens een wasje in?

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier een lekker nachtje gehad, Julian bedacht om zeven uur dat het tijd werd om wakker te worden. Heb hem toen nog even in bed genomen maar hij zag de wekker en kroop dus zo van het waskussen af, over roeland zijn kussen heen om bij de wekker te komen. Toen zijn we er dus maar uitgegaan. Heeft ie lekker een bord met pap gegeten en nu zitten we Dora te kijken :rolleyes: Volgens mij begint hij het zat te worden dus kan hij zo mooi even in de box terwijl ik aan het stofzuigen en dweilen ben.

Hij heeft trouwens wel weer wat nieuws uitgevonden, zelf zijn pyjamabroek uittrekken :(

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Zo ik ben er vroeg bij vandaag voor mijn doen. Dat gebeurt normaal nooit, maar ik hoef Merel niet naar het KDV te brengen. We laten haar maar een dagje thuis vandaag: ze kan beter thuis zijn als ze zoveel last van haar tandjes heeft, zo oververmoeid is en zo verkouden, kan ze beter thuis blijven.
    De nacht was op zich goed. Na de zetpil heeft ze redelijk kunnen slapen. Maar IK ben me toch een partijtje moe, niet te filmen. Heeft er iemand nog wat stokjes te leen om mijn ogen open te houden. Geen idee waar het vandaan komt, want ik heb op zich redelijk geslapen.

Zo nu moet ik we klaar maken voor mijn werk. Ik spreek jullie vast later.

11. monkeylove

Is dat je eerste psp werkje? Goed toch? Beetje klein alleen :p

12. kwebbels

Nou dames ik ga er weer vandoor. Ik ga Indi aankleden..Tot later!@

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Lees ietsjes verder, dan vind je het antwoord ;) .

14. monkeylove

Hier een onrustige nacht met Mayron. Vermoed dat er weer wat tandjes aan zitten te komen. Verder ging Michelle nog even om half 2 ( :confused: ) douchen want die had de hele avond geleerd zei ze, yeah right :rolleyes: :)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik snap niet waarom hij dat niet wil, jij moet toch wassen en als jij aangeeft dat het zo niet werkt moet dat toch voldoende zijn om het te veranderen :rolleyes: Nu ben je langer bezig met de was dan nodig is terwijl als je daar eerder klaar mee bent je misschien wel meer kan doen op een dag, maar ja mannen soms he :evil:

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    half 2 :confused: :) :) :) Ach ja kan je ook doen he midden in de nacht :rolleyes: Hoop maar dat die tandjes dan snel doorkomen bij Mayron.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga ervandoor, even wat doen hier in huis!

Tot straks!

18. monkeylove

19. monkeylove

Ik had echt wel een mannetje ingehuurd die voor mij een nieuwe groep aan zou komen leggen en de rekening lekker aan mannetje geven...
    Wat wil ie doen dan, je de les lezen? Ene oor in, andere uit...

20. monkeylove

Gaat iemand hier vandaag nog wat doen?
    In Zoetermeer is wel bevrijdingsfestival dus ga wel ff kijken

Deel Deze Pagina