Met de machines en drogers van tegenwoordig kan dat soms idd wel...ff proberen.. Mijn vriendin woont in een oud naoorlogs huisje....en daar zou t helemaal niet kunnen.. Ze doet t gewoon...en gaat niet mis...lol Hey....enne heel veel sterkte meis... Toch ff moeilijk allemaal...zón afscheid.. Dikke knuffie XXSuus
Ik zet meestal de wasmachine eerst aan, dan doe ik de was die ik in de droger wil hebben in de droger en zet die aan.. Dan leg ik alweer de nieuwe was in de wasmachine en stel ik die in dat die 2 uur later aangaat.. Ideaal!
Nouw...ik lig nog steeds met leptop op schoot in bed....en de meisjes ook (dan zonder laptop..lolll) Ga ze er eens uithalen...bad bad mummy...hahahahahahah XXSuus
Goedemorgen allemaal! Hier een supernacht! Esmée sliep gisteravond om half 8. 8 uur ff 5 minuutjes wakker (mijn schuld, denderde te hard de trap af). 5 over 8 sliep ze weer tot vanmorgen kwart over 8! ! ! JIPPIEJEE! En ze hoest ook weer wat minder! Gelukkig maar.. Ligt op het moment heerlijk in d'r slaapzak achter me te spelen..
ik krijg 1 mailtje met de eerste post na mijn laatste post en dan pas weer als ik weer gelezen heb snappie?
leuk zo'n foto als afsluiter (had al vluchtig ergens gelezen dat het verder een gezellige verjaardag was)
de 2 dames was ik het helemaal mee eens stiekem hoopte ik op roan maar jamal kan ik ook heeeeeeeel goed mee leven
Goedemorgen dames ben ik weer Kwebbels: ik wens je heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat het een mooi afscheid wordt! Hier verder wel een goede nacht gehad, alleen werd Wessel om 5 uur wakker en dat gebeurt de laatste dagen elke nacht... Maar na een flesje sliep hij weer verder gelukkig