KWEBBELS leuke foto's van indi en mooi zwembadje leuk ook dat je bij de bevalling van je zus mag zijn, enne die uitgerekende datum zou wel heeeeeeeeeel knap zijn als haar dat lukt SUSANNE85 leuk filmpje SUSI had nog niks van je taart gezegd was die net zo lekker als dat die mooi was? CHRISTIEA goed van steijn slaapt die nog steeds zonder speen of was het een eenmalige actie
hoi dames, ik heb niet bijgelezen...druk druk druk op het werk.. hier wel een goede nacht achter de rug, ze was heel even wakker om half 10..volgens mij speen kwijt ofzo...het waren 2 huiltjes en toen sliep ze weer verder hier nog schokkend nieuws?
misschien zouden degenen die er niet instaan zoals veraatje, niesje ea ook nog een plaatsje willen krijgen in het boekje vind nl ook dat die er nog steeds bij horen ondanks dat ze niet aanwezig waren op die dag had sen die ook een mailtje gestuur toevallig?
Hier even een berichtje van "Ester1981". Momenteel is er een digitaalfoto album in de maak van de meeting in IJsselstein. We zullen dan de link die je nodig hebt doorsturen. Ik doe het op deze manier omdat ik niet vind dat iedereen deze foto's mag downloaden. Let wel op, deze foto's zijn in de originele grote opgeslagen. Het downloaden zal hierdoor wel even duren, echter hierdoor is het wel voor iedereen mogelijk om ze evt. nog te bewerken of zelfs groot (lees posterformaat)af te drukken. ========================================================================== CORRECTIE, ik zal iedereen een mailtje sturen met de link. Ik zag een tip van iemand dat in het boekje de email adressen staan. Al deze mensen krijgen van mij de link. Iedereen veel plezier ermee. Gr. Bas
handig ga straks ff kijken moet nu dus nog 70 pagina's deze van die foto's had ik wel al vluchtig bekeken dus nu nog ff lezen (maar scheelt veel quotewerk)
we hebben de taart bij mijn ouders in de vriezer gedaan.. We hadden hier nog twee taarten over,afgegeven,en vlaai.. We willen de taart ook niet aanbreken...zo leuk...en dan sonde als ie "stuk"is... Suus ... De taartenbakster is geen bakker..maar doet dit als hobby.. Deze had ze vorige week gemaakt..ook zón kunstwerk.. Ze doet met behulp van deze site... http://www.deleukstetaarten.nl/index.php
ook ik vraag ff in het algemeen (blijf nl pb's sturen) zou iedereen die foto's waar mijn kiddo's, mannetje of ikzelf (bij) op sta willen mailen adres staat wel in het boekje en anders stuur maar pb dan mail ik mijn adres wel
mij maakt het niks uit maar erg leuk de foto's die ik gezien heb (had het zondag al ff getypt) leuk dat bas dit heeft willen doen
Meen je dat nou? Hoe klein kan de wereld zijn zeg... Als je een keer koffie wil...gewoon komen hoor... XXSuus[/quote] zou graag willen maar heb geen auto die heeft mijn man dus mee
Het album is klaar en kan bekeken worden. Iedereen die een emailadres in het boekje heeft staan heeft hierin een link gekregen om het album in te kijken. Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag. Gr Bas