daar heb ik ook een hekel aan, dat mensen geloven alle respect voor, maar ga me niet overtuigen van iets waarin ik gewoon niet geloof.. dat doe ik namelijk ook niet bij hun. dus ik zij toen gewoon, ik geloof in darwin`s evolutie theorie, zegt die man, denk jij dat wij van apen afstammen.. dus ik, ja dat denk ik.. hij was gelukkig snel weer weg
By the way.... Tygo is bijna uit zijn wiegje gegroeid maar wil hem eigenlijk 's nachts nog bij me hebben maar ja om nou het ledikantje naar onze slaapkamer te slepen is ook weer zo wat enne denk dat "The Hughman" er ook niet zo op zit te wachten... Tips iemand Oh ja enne ook is ie bijna uit de wandelwagenbak gegroeid kan nog wel hoor maarre ik vrees dat ie zeker eind nov/ begin decemer er zeker niet meer in kan....
novalie is ook bijna uit dr wiegje maar tips? ik zou gewoon het ledikantje naar de slaapkamer slepen.. en als hugh er niet op zit te wachten? dan sleept ie het maar weer terug (hij is toch van nature vrij lui wat ik zo heb begrepen) je kan het toch overleggen? en aangeven waarom je het wilt?
Ik roep altijd: GEEN INTERESSE! Van boven uit het raam Volgens mij sta ik nu op de black list want ik zag ze laatst weer door mijn straatje stiefelen en overal aanbellen en ze keken in een boekje en liepen mijn deur voorbij JIHOEEEE!
ze hebben het ook altijd over dat ze het ware licht komen brengen. toen zei een kennis van ons altijd: zet maar in de schuur, altijd handig om op voorraad te hebben...
wij hebben het lekker makkelijk, haar kamertje is een deel van onze kamer dus ze blijft tot we verhuisen bij ons "op de kamer" kan wel een gordijn dicht doen, maar die is nog nooit dicht geweest nadeel is wel dat wij nu bijna een bedde stee hebben haha
Showen! 't Ledikantje van Tygo is loodzwaar daarnaast moet ik dan mijn halve slaapkamer ombouwen mss moet ik toch maar oefenen dat ie gewoon snachts in zijn eigen kamer slaapt. Heeft ie in het verleden ook wel gedaan maar toch...ga hem denk vreselijk missen
ik vind dat als het niet noodzakelijk is je het gewoon niet moet doen! maar dat ben ik, als jij het fijn vind? dan is het toch prima, om hem lekker bij je te laten slapen
May past nog wel in zijn wiegje maar het word ook allemaal krapjes Nou jah, ik laat hem erin liggen tot ie klem ligt en dan ag ie naar zijn eigen bed