Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :rolleyes:, als je moe bent kun je idd maar beter goed te werken hebben en lekker druk zijn....dan gaat de tijd veel sneller ..... Sterkte met de laatste paar uurtjes!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Oh ja Ramoontje: Van mij ook gefeliciteerd met Pat! :D

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Dan misschien heel gemeen, maar als hij er achter moet komen dat jij het niet rect met 1 machine op een dag....dan laat je de rest liggen....dat stapelt zich vanzelf op.....dan moet hij toch (in)zien dat het niet lukt op deze manier :rolleyes:.

(sorry is een opmerking waar je eigenlijk niks mee kan, maar vind het een beetje krom 8)).[/quote]

ja ik vind het wel goed zeg, ben gekke henkie niet. als hij vind dat het ook zo kan prima hoor doe ik het wel op zijn manier, ben ik alleen de hele dag aant wassen en aant doen. ach ja we komen er wel uit op een of andere manier

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :)

5. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Hoi,

Ik heb net even (nouja even haha) wat terug zitten lezen.
    Fijn dat de meeting zo gezellig was, kon natuurlijk ook niet anders haha. Hoop er volgende keer ook bij te kunnen zijn. Zal eerst mijn best doen om wat vaker mee te kletsen.
    Leuke foto's ook allemaal. Erg drukke, maar gezellige boel zo te zien.

@Ramoontje: Fijn dat de doop leuk was. Leuke foto's ook. Heb je de wazige vlekken er nog af kunnen krijgen?

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

wens pat maar proficiat van mij en mika (en ook van leon ;)) en een hele gezellig dag gewenst![/quote]
    Zal ik doen als ie straks thuiskomt.....en dat gezellig....hij heeft het vast gezelliger dan ik, wwant hij is nu gewoon werken en vanavond zit ie op de hondenclub, en ik dus alleen :rolleyes:.
    Nou ja, ik heb het gezellig vanavond met jullie! :D[/quote]

ohw dat is idd gezellig :( , weet niet of ik er vanavond ben zal er aan liggen of ik bezoek krijg ja of nee ;). ben benieuwd tot hoelaat mika slaapt, hij heeft vanmorgen niets geslapen hij was al om 6 uur wakker, zijn tot 11 uur op de verjaardag geweest en toen naar huis sliep ie in de auto, thuis een fles gegeven boterham heb ik maar achterwege gelaten, en toen het bed in, net even gehoord maar nu is het weer stil

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Goed van Esmée zeg!

Ehm, knagen aan de bedrand.....poeh, daar zou ik zo 123 niet wat tegen weten, ik hoop dat een van de andere mama's een goede tip heeft voor je....

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel meis! :D

9. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Hier knaagt Esmée ook aan haar rand van het ledikantje en box. Ze begint dit nu ook aan de tafel te doen. Ben ook benieuwd of er tips voor zijn.
    Ze doet dit ook bij visite en dat vind ik toch wel minder.
    Graaien jullie kindjes ook alles van de tafel af. Esmée stapt al om de tafel heen en blijft mij maar uitproberen door alles te pakken wat niet mag. Word er soms echt moe en chagi van.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh nu is er weer eentje wakker, eens kijken wat ie doet als ik hem gewoon laat liggen

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat snap ik hoor....de opmerking was misschien ook heel flauw, maar ik kan me jouw frustratie zo goed indenken. Ik draai hier ooit 3 of 4 machines op een dag en kan me niet indenken dat ik dan ook nog moet gaan wachten steeds tot de ene machine klaar is voor ik de andere aan kan zetten. Dan raak ik mijn was nooit kwijt volgens mij :rolleyes:.

12. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    @ Knuffelkonijn: Goed van Esmée zeg! Leuke foto's van Esmée trouwens.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel.....Ik heb nu een paar foto's geprobeerd (nog niks definitief gewijzigd) en het oogt dan iig al een heel stuk beter....Wil er een keer op mijn gemak voor gaan zitten....:rolleyes:

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gewoon lekker laten slapen. Ik heb Joost zondag laten slapen en die heeft dus zijn warme maaltijd overgeslagen...nou jammer dan hoor. Het enige risico was dat ie misschien s nachts wakker zou worden en dat is niet eens gebeurd.
    Een keer wat overslaan kan echt geen kwaad ;).

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan bereid je maar voor meid, want dat wordt alleen nog maar erger 8).

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ik vind het wel goed zeg, ben gekke henkie niet. als hij vind dat het ook zo kan prima hoor doe ik het wel op zijn manier, ben ik alleen de hele dag aant wassen en aant doen. ach ja we komen er wel uit op een of andere manier[/quote]
    Dat snap ik hoor....de opmerking was misschien ook heel flauw, maar ik kan me jouw frustratie zo goed indenken. Ik draai hier ooit 3 of 4 machines op een dag en kan me niet indenken dat ik dan ook nog moet gaan wachten steeds tot de ene machine klaar is voor ik de andere aan kan zetten. Dan raak ik mijn was nooit kwijt volgens mij :rolleyes:.[/quote]

ja precies, ik heb dus afgesproken op de maandag dinsdag en vrijdag te wassen en dan alleen smorgens, dus moet eerst een half uur-3 kwartier wachten op de wasmachine zeg van 8 tot kwart voor 9 dan nog in de droger zeg dat het dan kwart voor 10 is dat die klaar is en dan nou vouwen en strijken wat gestreken moet worden is het goed half 11 11 uur met opruimen erbij. en wat als ik dan zoveel bonte was heb of gekleurde was dat ik er 2 moet draaien, ben ik tot smiddags bezig met alleen was! maar hij heeft zoiets van ja dat half uurtje wat je dan minder hebt dat doet er toch ook niet toe bla bla. :evil:

ja ik hoop dat mika weer in slaap valt, want hij heeft nu misschien net ander half uur geslapen vind het erg weinig voor een hele morgen wakker te zijn

17. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Ik weet het haha. En dan wil ik nog wel op niet zo'n lange termijn een tweede ;) .

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en meneer is weer stil ;) (even afkloppen)

19. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    @daantje85: kan mij jou frustratie goed voorstellen. Ik moet hier ook altijd wachten tot de droger klaar is om weer wat te wassen. Gelukkig gaan we nu de goede kant op met het weer en kan ik het dan ook buiten hangen.
    Je bent anders idd een hele dag kwijt aan het wassen.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

ja precies. nou we wachten wel af hoe het zich gaat ontwikkelen :p.
    meneer is trouwens niet stil is een beetje aant zeuren

Deel Deze Pagina