Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

gewijzigd

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die is echt heel mooi!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb gisteravond een hele zolder vol met was weggevouwen ....eventjes een paar dagen geen was meer...alleen een paar dingetjes te strijken nog

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mijn strijk is nu klaar.....nu nog opbergen en dan nog een was uit de droger vouwen...... En dan ben ik voor nu ook even klaar met de was ;).

5. Ik moet nog ff de laatste was opbergen, en dan nog 1 keer de droger aanzetten als esmée wakker is en dan ben ik ook ff klaar

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik ga ff klagen hoor

het is de hele dag l raar hier
    eerst komen de kids laat uit bed, wat op zich heeeeeeeeeerlijk was, maar vervolgens zijn ze strontvervelend het hele ritme is ook pleitte hoe ik mijn best ook doe om weer in het ritme te komen.
    vervolgens viel net mijn hele beeld van de laptop weer weg vandaar dus ook dat ik zo ineens weg was.
    ben toen maar naar de super de boer gegaan ivm wat boodschapjes maar het belnagrijkste/leukste was de foto die afgelopen zaterdag gemaakt is zou klaar zijn en die kon ik halen.
    er was een foto van aklledrie samen op 1 foto gemaakt en een foto van sam alleen. nu was die gozer al weer weg dus heb ik geen foto voor de oma's met moederdag :(

zo nuweer over naar de orde van de dag

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

nu dan leuke verhalen
    omdat ik va woensdag al niet meer echt online was heb ik nog een paar dingetjes

sam die tijgert nu goed en probeert ook te kruipen
    haar fronttandje boven is op een 1000ste mm na door dat is dan tandje 5 en tandje 6 is ook al echt in zicht. remco heeft zaterdag gezien dat ze ook zelf kan gaan zitten :confused:

zaterdag ben ik zelf dus naar de kapper geweest om daarna nog ff de stad in te gaan voor een kleurtje en wat t-shirten. toen bedacht (ergerde) ik mij dat mijn beha's flut waren ik kan gewoon niet zelf voor elkaar krijgen wat nou mijn maat is dus op naar de livera.
    dar uitgelegd wat het probleem was (dat was dus dat ik voor maud D had vervolgens B en na die tijd nog 2 x zwanger ben geweest en nu met metingen tig maatindicaties krijg varierend van AA tot D) nu heeft ze dus gemeten en viel mijn omvang mij reuze mee is maar 80-85 MAAR de cup schaatte ze heel voorzichtig in met E :confused: :confused: en het klopte ook nog. :confused: :confused:

zondag was het dus reuze gezellig maar daar hoef ik niks over te zeggen.
    heb hele leuke foto's gezien ook
    en die collage van bas is ook erg leuk zeg.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    maar vanavond is mijn NCIS avond en dan ook nog een dubbele aflevering dus van strijken komt vanavond niks

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    leuke foto collage!

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    wisselende maat dan maar E, dan kan je niet zeggen dat er niks meer over is gebleven!

tandje 5 en 6.. hier is tandje 2 net door.... Maar ach.. Kunnen dr ook geen gaatjes in komen.

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik wil eigenlijk ook een schommel voor Merel, maar ik heb geen idee waar we die kwijt kunnen. Daarom vond ik die kleine van Julian zo leuk. Maar vooralsnog kan ik die niet vinden.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Wet van Murphy hé, als er iets fout gaat, gaat alles fout, dus vandaag gewoon op de bank gaan zitten :p en snel je bed in vanavond :D :)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb met koninginnedag een schommeltje voor Nova gekocht, die moet hier gewoon in huis aan de balk komen, maar dan moet ik eerst ff touw oid halen, anders hangt dat arme kind 1,5 meter van de grond :D

14. anno, moet jij die bewerking nog die ik gister heb gemaakt?

weet niet wat me overkomt, maar esmée slaapt nog steeds :confused:

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuk hè NCIS! Wij kijken ook altijd.

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dus de mount uwwhmm wat was het ook al weer, is weer gesmolten ;)

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja, beide mama's van de Esméetjes. Ik zag zondag toevallig op een site iets tegen aan de bedrand bijten. Als jullie interesse hebben, zal ik de link nog een plaatsen.

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ja graag die is cool!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3