Even om te checken: hebben alle forum mama's nou de link in hun email gehad voor de site met de foto's? Ik krijg er nog steeds vragen over nl. Als je geen link hebt ontvangen, laat het dan graag even horen in een PB ofzo.
dank je de kapper wil/durft niks extreems met mijn haar te doen. dus eigenlijk is deze effen felle kleur het enige wat ik zelf nog kan/durf. wat betreft sam die heeft inderdaad net het allerlaatste snufje opgepikt na een volle week oefenen. moederdag heb ik dus nog geen idee, wacht nog op een mailtje terug
bellen lkt dus niet, want hij heeft op zijn site alleen een mailadres staan en in de winkel wisten ze verder nergens wat vanaf
hele leuke foto's hoor essie! (wrs is het al gezegd, maar klopt het dat ik tygo mis in de bewerkte foto of kijk ik scheef??)
ramoontje, leuke foto's, ook van de doop! mooie dag geweest, zag ik snel voorbij flitsen. ga niet 100 pagina's bijlezen hoor daar ben ik echt te moe voor. vandaag sollicitatiegesprek gehad én gehouden!! bizar he!! maar had er wel een goed gevoel over, en ik hoor volgende week of het iets gaat worden. ben benieuwd. en de sollicitant lijkt me ook wel iets dus vermoeiende dag maar wel een goeie!!
ja ik zag hem er niet bij staan, maar aangezien ik nog wel eens ergens over heen kijk vroeg het maar even voor de zekerheid... jij ziet hem ook niet?
Geweldig deze foto!!!! En super om te weten dat we niet de enigesn zijn die een kindje Dikke Dik noemen Suus
that reminds me...ik moet vanavond ff gaan zoeken voor een goede fietskar....en het goedkoopst graag...lol XXSuus
Hoi allemaal daar ben ik weer even. Hier alweer aardig opgeknapt. Zat er aardig doorheen vanmiddag maar ben maar ff naar buiten gegaan met Indi en dat hielp wel. Indi kruipt trouwens nu ECHT op handen en knietjes hihi. Ook tijgeren doet ze nog steeds hoor maar kruipen dus ook Ben zo trots op mijn meissie. Ml: mooie fiets! Sen: Hopen dat je opheldering krijgt van de BSO. Enne ik ga duimen voor mooi weer én dat Sven beter word! Essie: Hier heb ik de mail ontvangen! Ramoontje: Leuke foto's! KK: Leuke bewerking Ik ben ook toegelaten op het psp forum (eindelijk) en heb mijn creaties al neergezet hopen dat ik snel door mag!
vond het wel moeilijk om te zeggen want bas zal er best wel wat werk in hebben gehad en dan kom ik er even tussendoor met mijn bijdehandte opmerking ....