Tis voor jullie net kamperen of niet ? Ach ik zeg altijd maar zo...je hoeft er alleen te slapen (en bedgymen )
:d bijna wel.. maar vind het eigenlijk wel heel knus.. zou nog wat worden als ik weer een echte slaapkamer heb, zeg al tegen byron, dan ga ik wel op zolder slapen
en dan de laatste (nee het zijn niet twee poezen die daar liggen ) haar kamer vanuit de "deur" opening met gordijn.
zo, dat is onze "boven" situatie haha, en jor slaapt er strak naast.. altijd met de deur open.. dus als we ooit een echt huis hebben, dan word het nog wat voor ons dan liggen we met zn allen op zolder, omdat we elkaar zo missen haha t is ook nog eens mega gehorig, dus ik hoor ze beiden ademen
Dat weet ie hihihi in ons oude huis hadden we 1 slaapkamer die denk net zo groot was als jullie "bedstee" dus we zijn wel wat gewend hihihi Maar goed ik gooi het van de week wel ff in de groep hihihi
als je je niet goed voelt, met waar tygo ligt, dan slaap je toch niet lekker, en dan word je chaga, en dan heeft hugh daar last van
Heb weer wat bijgelezen maar moet er nu nog 20. En Roan begint weer te mopperen. Hopelijk kan ik vanavond nog bij lezen (en laten het er pleasssssse geen 100 zijn hihi)