Oh ja, mama's met een meisje..... Wie van jullie kan ik blij maken met een wit/roze pyjama van winnie the pooh (maat 98/104) met 2 bijbehorende wit/roze spuugdoekjes? (kreeg ik afgelopen weekend van mijn oma, erg lief hoor, maar een roze pyjama trek ik mijn jongens niet aan ).
toch wel durfde niet de naam hier neer te zetten. was bang dat ik iemand verwisselde ofzo kan me goed voorstellen hoor dat bas het niet meer wist en wie weet is er inderdaad iemand die dan wel de ontbrekende foto heeft
dank je! dr papa is morgen lekker thuis om haar de hele dag te verwennen dus komt vast goed! had trouwens nog wel snel een vraagje als ze zo warm zijn is het dan wel verstandig om haar onder een deken en in een slaapzak te leggen of gewoon alleen een slaapzak?
Ach gossie, arm meisje. Geef d'r nog maar lekker wat te drinken, da's goed als je koorts hebt....en natuurlijk een dikke knuff!
ze is nu even weer rustig.. ze heeft net wel een heel pakje pyama papje leeg gedronken dus drinken wil ze gelukkig nog wel!! en knuffelen doe ik zeker!
Ze heeft ook een pyjamaatje aan? Dan zou ik alleen de slaapzak doen idd (eventueel met een lakentje maar geen deken). Je kunt haar altijd vannacht of straks als je zelf gaat slapen nog weer toedekken....
Ach arme Isabella Beterschap! Met koorts kun je haar beter koeler leggen zodat de warmte goed weg kan!