Nou weer eens ruzie met de site Hij zou toch weer veranderen??? Zag wel hele leuke foto's voorbij komen van Joost En creatieve van Susi... Leuk hoor...
Hier een KUTnacht achter de rug!!!!! Mayron is zowat de hele nacht wakker geweest Weet iemand of ie toevallig in een sprong ofzow zit? Anders kan ik zijn onrust niet verklaren hoor... Pfff...
volgens mij met 11 maanden weer een sprong maar dat weet ik niet zeker, ik ruik hier een mega poepluier :sick: ale: . denk dat ik er maar eentje ga verschonen, want het ruikt niet fris, verder wel een goede nacht, alleen ben ik super moe, geen id waarvan want slaap toch goed, moet straks gaan werken (heb er eigenlijk geen zin in maar ja )
En nog ff Leroy Heb m eindelijk eens normaal op een foto gekregen. Normaal trekt ie een gekke bek of duikt ie we... zucht
goedemorgen hier een goede nacht sam en maud zin net een dik kwartie wakker en morris slaapt nog heb trouwens problemen met de foto's van hier. hj doet er eeuwen over om ze tevoorschijn te krijgen hebben jullie dat ook (heb het niet bij allemaal, maar bij de grootsten)
Hallo allemaal, Jeetje qua foto's is de site nog steeds erg traag zeg. Het zijn wel leuke foto's ML! En Susi knap dat je dit allemaal zelf kunt maken hoor! Hier een redelijke nacht gehad, alleen is Merel echt nog een paar keer gillend wakker geworden, weer zo erg dat ze echt niet stil was te krijgen. We hebben maar weer een zetpilletje gegeven en toen was het goed, want daar werd ze suf van. Eigenlijk vind ik die zetpilletjes niet goed, maar ja als ze zo schreeuwt, zal ze echt wel pijn hebben. Ze is nu trouwens wel naar het KDV.