Doe ik ook hoor, als Mayron echt pijn heeft geef ik een zetpilletje. Mijn dokter is tegen zetpilletjes om de koorts tegen te gaan maar hij zegt altijd, als ze pijn hebben gewoon 1 geven. Ik ga vanavond maar eens je salade maken Denk dat ik lekker gebakken aardappeltjes bij maak en stokbroodje ofzo...
Dank je, sinds ie in de pubertijd ( ) zit zijn zijn wenkbrauwen en wimpers in ene heel donker geworden, zijn haar word ook steeds donkerder...
goedemorgen dames, hier even een heeeeeeel trotse moeder! Rihanna staat helemaal zelf in de box, wel vasthouden aan de rand natuurlijk maar met 1 handje los gaat het hartstikke goed! ze heeft er zoveel plezier in om zelf dingen te doen! verder nog nieuws hier?
Hier ook best wel een kutnacht gehad hoor. Wessel werd best vaak wakker.... Om 4.30 uur heb ik hem maar bij ons in bed gedaan. Het was ook rotweer, misschien kwam het daardoor?
Dan moet je wel een "mindervoud" (geen idee hoe dat heet: ik bedoel natuurlijk het tegenovergestelde van veelvoud) pakken van het recept denk ik. Maar dat is altijd gokken.