Knap hoor Rihanna? En kan ze zich dan ook al zelf in die staande houding krijgen of moet je haar helpen?
Dat ding van Ingrid en Bloem is echt heel klein. Die kan je binnen kwijt geloof ik. Hoe hoog is hij eigenlijk ongeveer?
Ik ben weer bij mezelf aanbeland Hier dus best een rotnacht gehad Gisteravond sliep hij wel al goed op tijd, rond 18.15 uur of zo. Hji had overdag ook maar 1 slaapje gedaan dus het ging precies volgens plan Maar rond 21.00 uur hoorden we hem door de babyfoon en we moesten hem nog een fles geven dus mannetje haalde hem op. Was hij weer in slaap gevallen nou toch maar wakker gemaakt. Fles wou hij maar een paar slokken van en toen zat hij dus tot 23.30 uur of zo in bed wakker te zijn toen nog maar een fles geprobeerd en die dronk hij wel leeg. Daarna is hij nog een paar keer snachts wakker geworden en rond 4.30 uur hebben we hem maar bij ons in bed gedaan
Ik keek even snel, was ook bezig Dat is de benaming en het merk staat er onduidelijk op iets van inco sports
Hier valt ie ook in goede aarde.....en vooral ook bij Rick (en dan idd de hamer om overal mee op te rammen )