Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echt een overheerlijk ventje... =P~ =P~

2. :D dat doe ik ook weleens... esmée begint dan te klappen

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Je kunt hem deels in elkaar klappen zodat hij wat plat is, kun je hem in de schuur zetten als je hem niet gebruikt.

4. haha, geweldig!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmmmm nog meer in de schuur en de schuur is al zo klein....

6. ja, ik ga eens ff aan christian laten zien als hij thuis is

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dank je :D

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    feli met je opening!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zoooooo :confused: :confused: :confused: :confused: Heb net dus gewoon even 50 bladzijden bij moeten lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er moe van ;)

Eerst ff reageren op de dingen die ik enigszins onthouden heb:

@Senninha: Wat goed zeg van het tijgeren van Karsten!!!!!!!!!!!! =D> :whistle: En spannend vandaag bij de KNO. Ben heel benieuwd, ga voor jullie duimen!

@Kwebbels: Lief dat je (als enige :( :D ) merkte dat ik al ff niet online was! Het was hier in huis superdruk met van alles en nog wat en ik ben ziek geworden. Onwijs moe en verkouden. Denk dat de slapeloze nachten zich nu gaan wreken :(
    Hoe voel je je nu? Na die rotdagen achter de rug? Wel fijn dat het een mooie dienst was van je opa, maar wat een nare ervaring he? Sterkte meid!
    Ennuh... ik vond je psp crea's goed hoor! Moet er zelf nog helemaal mee beginnen!

@ML: Wat een toffe foto's allemaal weer en wat blijf ik die Mayron toch een lekker scheetje vinden! Hij lijkt idd wel op Leroy (op de oude foto's dan he :) )

@Essie1979: Zou je mij ook de link voor het fotoalbum willen pb'en?! Omdat ik zo laat besloot naar de meeting te komen, zit Mees z'n foto bij niemand in het boekje en dus ook onze gegevens niet , maar ik ben uiteraard ook heel nieuwsgierig naar de foto's!

@Liesje76: Go Rihanna!!!! Goed zo!!!!!!!!!! =D> \:D/

@KK: En die Esmée ook al!! Stappen langs de box!! Goed hoor!!!! :whistle: :whistle:

@Ramoontje: fijn dat het een geslaagde dag was zondag en zo te zien zijn beide jongens goed verwend door iedreen!! En wat een leuke foto's van Joost en Rick met hun nieuwe speelgoed en Joost in zijn badcape en sexy ondergoed!!! :)

@Ling: He? Wat gemist?? Een sollicitatie? Had je het niet meer naar je zin op het werk? Zal voor je duimen dat het wat wordt!!!

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    zo terug, heb een code bruin.

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    :D :D Neus goed dichtknijpen!!!! :) :)

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    @Bloem: wat is die Wessel toch ook een lekker ventje! Ook in het eggie vond ik!!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :( Heb 'm inmiddels aan Maud van LK beloofd.....sorry..... 8)

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ga me ff douchen. Ben vandaag ziek thuisgebleven. Ff proberen te bijtanken, maar was dus al 1,5 uur kwijt met het bijlezesn hier!!

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Geen probleem hoor! Ik ben erg blij met deze info, want dan kan ik eens bij onze Bart Smit informeren :D .

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    @KK: Ik heb voor Esméetje een leuk setje gekocht (als dank voor PSP) bon zit erbij dus je kan ruilen hoor, maar als ik je foto's steeds zo zie denk ik dat je het erg leuk vindt! Heb maatje 80 genomen voor een zomers setje met korte mouwen en een kort broekje. Is dat goed qua maat denk je?

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik wilde niet zeggen dat je hem binnen neer moet zetten, het was alleen om aan te geven hoe klein die schommel is ;) .

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    @Mirrem: als jij me je email even in een PB geeft, stuur ik je vanavond die link even als ik weer thuis ben. Ik denk niet dat ik hem vanaf het werk weet.

That reminds me: ik moet weer aan het werk.

19. leuk zeg!

20. hier ook 1 die van kwart voor 1 tot kwart voor 3 gewoon echt wakker is geweest... :evil: :rolleyes:

Deel Deze Pagina