Ik moest wel doorvragen hoor! Want ik belde en ze zeiden dat ze dat niet verkochten. Toen ik zei dat iemand anders hem daar had gekocht toen zei ze: ooowww wacht, ik heb wel eentje voor hele kleine baby'tjes 1 moment dus toen dacht ik: dat word hem ook niet kwam ze weer aan de telefoon dat ze er nog 1 hadden vanaf 1,5 jaar
zo ben weer chaggi ik heb nl nog geen reactie op die mail van die foto dus ik dacht als ik nou ff spit naar een tel nr. nou kom ik alleen negatieve verhalen tegen over de slechte bereikbaarheid en reactie van hun.
Is niet erg hoor, maar ik dacht al 'die zullen wel denken dat ik ben afgeschrikt doro de meeting ofzo!'
Hihiih, nou Mees staat eigenlijk verder ook bijna op geen enkele foto hoor!! EN van Meesje zei zelfs iemand 'uhhhhh... wie is dit kindje eigenlijk' over zijn foto
Thanx, m'n dag kan niet meer stuk Jij was trouwens ook leuk in het 'eggie'!! Vond het wel apart hoor en had ook zo'n moeite met alle namen van iedereen. En inderdaad toen ik binnenkwam lag de hele kamer al vol met baby's en zat de kamer vol met papa's en mama's werd er gewoon ff verlegen van
Graag gedaan hoor!!! Vond het juist van jou kei aardig met eerst al de banner maken en toen het programma sturen!
had inderdaad een nur gevonden bleek van iemand anders te zijn geworden en die kreeg continu dit soort telefoontjes
Graag gedaan En dank je op het forum ook hoop ik De vrouwen herkende ik grotendeels wel, net alsof ik ze ook al vaker ontmoet had maar de mannen had ik meer moeite mee Ik werd er ook verlegen van hoor! En dan moest ik ook nog spreken voor de groep Ik mis Christiea trouwens ook al sinds zondag zou ze zo erg geschrokken zijn dat ze niet meer komt?