Over katten gesproken...werd van de week wakker...ligt onze Rebel bij Tygo in de wieg Tygo lag lachend tegen hem aan te spartelen maar ik kreeg zowat een rolberoerte! Dus sindsdien is Rebel verbannen uit de slaapkamer. Eerst moest ie niets van Tygo weten laat staan wanneer hij bewoog! En nu wil ie (net als dat ie bij ons altijd doet) aan het voeteneind liggen
pff, krijg het vandaag volgens mij niet bij gehouden hier, ga nu even strijken en de was opruimen, en hopelijk kan ik dan nog even gezellig mee komen kletsen, hopelijk hebben jullie dan niet al te veel bij gekletst . doei doei
Daar kan ik dus ook heel slecht tegen, mensen die hun geloof willen opdringen! Laat iedereen even zelf bepalen wat ze willen!
op zich wel lief bedoeld natuurlijk... maar snap dat je bent geschrokken.. volgens mij hebben veel mensen hier katten. wij niet. we hebben 2 konijnen.. 1 gekregen toen we getrouwd zijn. een heeeel mooi beest!
Dat heb je goed gedaan. Ik ben ook altijd heel kortaf als ze bij de deur staan, alleen heb ik een man die moeilijk nee kan zeggen en zo laat hij ook altijd hun het hele verhaal doen. Pfff. Laatst gaven ze hem een blaadje en of ze dan binnenkort weer langs mocht komen om daarover te praten. Vond hij wel goed? De lul! Wedden dat hij dan aan het werk is, en ik ze voor de deur heb? Nou dan hebben ze wel dikke pech!