Ja, die heb ik ook in alle pagina's doorlezen gemist. Ze had net na de meeting nog wel gepost, maar daarna niet meer nee. Zij heeft nog een foto gemaakt van de 2 Meesjes, ben ik ook wel heel benieuwd naar!
Oeps, dubbele post. ff wijzigen... Nou ga nu weer ff lekker bankhangen met een kopje thee en ontbijten (had ik ook nog niet gedaan). Straks ff naar het dorp het pakketje voor KK (eigenlijk voor Esmée) posten! Hoop dat het droog is dan!
Wessel probeert de hele tijd zelf te zitten, maar het lukt net niet hij wordt er een beetje giftig van
Yep!! Staan ook wel op een paar foto's hoor, maar van Mees zelf zijn er echt maar weinig. Maar ja, we waren de meeste tijd ook buiten dus ...
Ahhhhh, arm ventje!! Kan me ook goed voorstellen dat het kei frustrerend is als je zoiets wil en het lukt gewoon niet. Maar als hij nou ff volhoudt, lukt het hem straks misschien nog wel!!
Ik heb van buiten ook geen foto`s gemaakt.. Alleen binnen.. (had ik ff aan moeten denken misschien, maar jaa beetje laat om dat nu te verzinnen he haha)