Dan hoop ik voor je dat t een beetje vlotten doet...anders duurt de dag helemaal lang.. Ik had vanmorgen totaal geen zin....moest ook veel in een flat zijn en dan op 10 hoog...yuk...Voor mij al helemaal niks Suus
wat goed van haar zeg!! jurre staat wel als ik zijn handjes pak dan trekt hij zich op, maar uit zichzelf nog niet hoor!
Zoooo...ik lig ff een paar uurtjes plat nu Na het werk toch weer veel last de rug met name de onderrug...grrrr.. Das nog een overblijfsel van de bekkeninstabiliteit van de zwangerschap Soms gaat het dagen goed...soms is het dagen dikke prut... Maar ik ben er dus ff weg van...laterzzzzz XXSuus
ik kreeg net een mailtje en dacht misschien heeft iemand hier interesse Tarzan of Dirty Dancing nu voor slechts 25,- per ticket! Deze week vieren Tarzan en Dirty Dancing het bevrijdingsfeest, vier het mee. Alleen voor voorstellingen deze week biedt TopTicketLine u de mogelijkheid deze musicals voor de allerlaatste keer te beleven. En nu ook nog eens met heel veel voordeel. U betaalt nu slechts 25,- per ticket!* Reserveer online voor: Tarzan: Donderdag 7 mei 20:00 uur Vrijdag 8 mei 20:00 uur Zaterdag 9 mei 14:30 uur of 20:00 uur Zondag 10 mei 14:00 uur of 19:00 uur Woensdag 13 mei 14:30 uur of 20:00 uur Dirty Dancing: Donderdag 7 mei 20:00 uur Vrijdag 8 mei 20:00 uur Zaterdag 9 mei 15:00 uur of 20:00 uur Zondag 10 mei 14:00 uur of 19:00 uur Dinsdag 12 mei 20:00 uur Woensdag 13 mei 20:00 uur Reserveer snel want er is maar een beperkt aantal tickets per voorstelling beschikbaar. Mis het niet, grijp de kans voor de herinnering van uw leven! OP=OP!
ja maar ben ik niet gewend!! ben van "ellende" maar de spullen die naar de stort moeten naar beneden aan het halen. ga ik dan zo maar ff doen met hem.
ps hij word tegenwoordig vrolijk wakker en niet huilend!!! helemaal geweldig!! kan ik echt traantjes van rkijgen!! het gaat zoveel beter dan de eerste maanden, echt zo fijn!! en nu ga ik ff van hem genieten!! xx
Zow was ik weer... Mirrem ik had je wel gemist hoor maar ben zelf ook wel eens een paar dagen niet online, soms heb je er gewoon geen tijd voor... Net ff 2 uurtjes gefreelanced... Maar 1 afspraak gemaakt Nou jah als je het per uur gaat berekenen heb je toch wel weer een hoog uursalaris Vanmiddag nog maar 2 uurtjes pakken als May slaapt... Hij gaat steeds meer stapjes nemen, net had ik de telefoon ongeveer een kleine meter van m vandaan en hij is er heel wankel naartoe gelopen, maar hij had m wel mooi. Ik wilde het filmen maar toen was mijn batterij op, dus ga zo ff de batterij verwisselen... Maar wat ik me kan herinneren van Mi en Lee toen ze gingen lopen waren ze heel trots als ze een paar stappen deden en ik zei goedzo. May niet, het gaat m er meer om dat ie de telefoon kan pakken Hij is er dus nog niet bewust mee bezig, misshcien toch de leeftijd???