aan de ene kant wel jammer dat ie dan zo gauw baby-af is of niet ik vind Rihanna nu al zo groot worden toen ze gisteren ineens rechtop stond
Nou meiden, ben weer terug van het bezoekje aan mijn ouders. En 3x raden wie er natuurlijk weer in slaap is gevallen...... En hij slaapt al een paar dagen zowaar goed 'snachts (toch minimaal tot 6 uur aan 1 stuk)..... Zou het dan toch aan de PSZ liggen? (het is hier immers nog steeds vakantie)
Oh ja, kreeg vanochtend bericht van Senn over het bezoek van Karsten aan de KNO-arts. Zoals ze al vermoedde heeft hij weer beide oren ontstoken . Tevens heeft de KNO-arts geconstateerd dat het hard nodig is dat zijn neusamandelen geknipt worden en dat er buisjes gezet worden . De wachttijd is alleen 2 maanden . Senn zou kijken of de verzekering kon bemiddelen tav de wachttijd, zodat Karsten eerder geholpen kan worden.
lekker gedaan en nu ligt hij alweer te slapen!!! wel even weggeweest net en hij was zo lief!! zat te flirten met de verkoopster van de babydump!! hahaha dat wordt er nog 1!!!
rihanna en mayron, wat gaan jullie snel!!!! justin heeft niet goed naar je gekeken mayron!! zal jouw filmpje wel de hele dag voor hem draaien zodat ie het af kan kijken!! justin zit wel al steeds beter. maar hij is zo druk dat hij omvalt ach ja, komt vanzelf. zijn 2e tand is ook door!!
die kon ik jullie natuurlijk niet onthouden (had er nog meer van die slaapsessie maar dat ging me iets te ver om die erbij te zetten) we waren de straat amper uit en toen sliepen ze alledrie al als een roosje
Dat zou je wel gaan denken ja! Maar wat een goed nieuws dat hij al een paar nachten goed slaapt! Zal een verademing zijn!
en dit slaapfilmpje van sam kon ik jullie ook niet onthouden (dit was gisteren) nou ja wel geluid maar geen beeld
Ja, inderdaad! En vooral die van je eigen kids, total loss in de auto na alle indrukken! Echt schetig!