He getver! Arme Karsten!!! En arme Niels en Senn!! Hopen inderdaad dat het naar voren geschoven kan worden want 2 maanden!!! wachttijd! Da's wel heel lang voor 'zo'n klein hummeltje dat niet lekker in zijn vel zit!
Ik ga nog even een was weghangen en vouwen en dan het eten voorbereiden. Ik spreek jullie vanavond weer!
Ja, ben benieuwd! En in de tussentijd nog maar niet te hard juichen van het goede slapen 8-[ even afkloppen! Maar goed, alle goede nachten zijn mooi meegenomen!
Oh en KK, het pakketje voor Esmee is gepost! Als het goed is heb je het dus morgen binnen! Ben benieuwd wat je ervan vindt! [-o< en hoop dat je het nog niet hebt
nu via youtube speeltoestel testen http://www.youtube.com/watch?v=57u4KGSmqHQ slapende en als je goed kijkt aan het eind 'drinkt' ze ook nog http://www.youtube.com/watch?v=fYitxR-sQDc
ho!! correctie: zijn 2e tand staat op doorbreken. dacht hem al gezien te hebben maar voel hem nog niet!!
zoals morris zit, zit justin ook in zijn maxicosi wel eens!! helemaal met koppie naar voren gebogen heel ongemakkelijk maar blijkbaar niet voor hem!!
Geweldig en wat een mooie speeltoestel Tot hoeveel kilo mogen ze in een wipstoel? Wij hadden zo'n speelding van fisher price en daar is Wessel te zwaar voor, ik dacht dat dat voor alle wipstoelen gold, maar er zitten nog veel kids in een wipstoel, is voor hier ook wel handig.
Arme Karsten Ik hoop dat hij snel geholpen kan worden en dat hij niet nog eens 2 maanden moet wachten
die van justin stond bij mijn schoonouders maar die komen vanaf volgende week naar mij toe dus die heb ik al terug en hij zit er graag in. zeker nu hij weet dat als hij heel hard gaat schoppen met zijn benen, hij beweegd met stoel en al hahaha weet niet tot hoe zwaar ze mogen. denk tot dat het wipstoeltje omvalt als hij naar voren leunt!!
speeltoestel is een eigen bedenksel hij is dus nog niet klaar aan de trapkant komt er nog een dakje op en aan de gijbaan kant komt zo'n kasteeltoren aftimmering zeg maar. en langs de loopbrug moet aan de ene kant uiteraard ook nog een afzetting wat betreft de standaard wipstoel maud en morris zitten er zelfs nog in/op met hun bijna 15 kg. alleen als ze kracht zetten op de rugleuning dan schiet hij naar een andere stand