Nou, heb May een paar stapjes laten nemen terwijl ik filmde maar zonder camerais het toch makkelijker haha... Heb het uiteraard ook op z'n zijkant gefilmd mahjah ff uploaden
[quote="Liesje76]pffff de dag is nog maar voor de helft voorbij....en nog geen zin[/quote] En een beetje de rest van de dag door kunnen komen? XXSuus
LK, leuke foto's! Liesje, wat goed van Rihanna!!!! ML, wat een schetig filmpje van Mayron. Knap hoor dat hij al een paar stapjes los kan doen! Ramoontje, wat lekker dat Rick zo goed doorslaapt. Hopelijk heeft hij nu de smaak te pakken [-o< Ling, ook Justin slaapt dus lekker en ook overdag goed! Senn, heel veel beterschap voor Karsten en hopelijk kan hij toch nog eerder terecht dan pas over 2 maanden [-o< Verder weet ik het even niet meer, dus als ik iemand ben vergeten: Sorry! Hier gaat het redelijk. Ben nog steeds ziek en kan niks binnenhouden maar voel me wel weer beter als de rest van de dag. Julian heeft tandjes nr. 7 en 8 inmiddels ook door. Had niet eens door dat ze er zaten te komen maar zag ineens onder wat wits wat er eerst nog niet zat dus heb hem laten lachen en toen zag ik duidelijk 2 witte streepjes. Volgens mij is hij echt van plan om voor zijn 1ste verjaardag al zijn tanden door te hebben
En met chips in de auto.... ..Zal um Rich eens laten zien.. Die word dol bij t idee dat K&R eten in de auto.. XXSuus
hey allemaal.. sorry dat ik niet zo spraakzaam ben vandaag.. maar ben gewoon op. nadat esmée vannacht weer zo slecht heeft geslapen.. en dan draag ik er nog 1 bij me.. mja, hopen op een goede nacht. christian is morgenvroeg vrij, dus die zal er vannacht gewoon uit moeten...
dat hebben we toch allemaal wel eens enne inderdaad er zit nog een energievreter in je ga vanavond maar lekker op tijd slapen en dan duim ik voor je dat esmee je ook goed gezind is