Daarom slapen onze katten ook niet meer bij ons op de kamer. Daar ben ik ook zo bang voor (nou ja... mijn man erger dan ik, want mijn katten doen zoiets niet )
Dat dacht ik ook maar ja dus toch Want ik mis hem wel aan mijn voeteneind 's nachts...maar goed het zij zooo... Tot later Anno Niesje we gaan ons best doen! Tygo slaapt nog steeds hihihi lekker hoor kep de woonkamer ff opgeruimd tja heb ik toch wat gedaan en nu de wasmand met schone was naar beneden gehaald en ff opvouwen...tis niet veel gelukkig! Dusss ik ben in de buurt maar ff vouwen!
Zo kanonne zeg Wessel had al 3 dagen niet gepoept en ik vreesde al een mega poepluier. Nou mnr had bv gehad, lag heerlijk in zijn wipstoel en toen prrrrrttttt, nou dan weet je voldoende . Ik keek: Wessel landde net weer in zijn wipstoel en ja hoor, in het plafond een babyfiguur Toen maar naar boven gegaan om de luier te verschonen, gasmasker voorgedaan, en precies wat ik dacht: zo'n poepluier heb ik nog nooit gezien, daar kon geen enkele luier tegenop . Natuurlijk rompertje vies en aangezien die billendoekjes dan waardeloos zijn Wesssel maar op de verkleedkussen op de grond gelegd en badje gevuld. Ondertussen ging de deurbel meerdere malen, dus ik open doen. Precies waar ik al bang voor was, de buurt klaagt over stankoverlast..... Heb ze excuses aangeboden, maar wel gemeld dat dit vaker voor kan komen Ondertussen lag Wessel heerlijk op zijn matje rond te kijken, wat een opluchting zeg voor hem. Heb hem heerlijk in het badje gedaan en daarna weer aangekleed en in bed gelegd. Zo.... denkt hij: dat heb ik even goed gedaan 8)