En ors? Daar word de maag ook wat rustiger van... Toen May uit was gedroogt mocht hij alleen maar dat 4 dagen lang
Tja het zou kunnen natuurlijk.....dan zouden we volgende week weer terug bij af zijn..... Voorzie ik alleen een probleem...aangezien ik wilde vragen op de PSZ of Rick na de zomervakantie 1 of 2 ochtenden meer mag / kan komen ivm onze plannen om naar België te verhuizen...daar gaan ze vanaf 2,5 jaar namelijk 5 dagen in de week naar school....[/quote] zo dat is veel! misschien dat het dan juist mee valt omdat het meer regelmaat is?
grr de pagina doet er 10 minuten over om te laden, dus schiet niet op... mijn hubbie begon gisteravond over het beginnen aan een brusje... aan de ene kant wil ik wl aan de andere kant ben ik ook bang dat het te snel is... (maar ergens wil ik gewoon heel graag weer maar ben bang dat het weer niet gaat lukken en ik weer in de mallemolen moet )
ik heb het wel in huis maar moet morgen als de koorts nog niet weg is om 20 voor 12 weer naar de dokter dus dan kan ik dat ook overleggen!
T is wel lekker fris met dat citroensmaakje, je zou kunnen proberen haar een paar lepeltjes te geven. Het is geen medicijn dus in principe zou je het zo mogen geven zonder doktersadvies, maar dat is natuurlijk waar jij je goed bij voelt...
Da's idd veel en de bedoeling is dan eigenlijk ook nog 's ochtends en 's middags...maar bij de allerkleinsten gebeurt het veel dat ze 's middags nog (of weer) slapen....ze prefereren wel dat ze alle ochtenden komen omdat ze met thema's werken..... De regelmaat zou idd een positieve factor kunnen zijn....
T is wel lekker fris met dat citroensmaakje, je zou kunnen proberen haar een paar lepeltjes te geven. Het is geen medicijn dus in principe zou je het zo mogen geven zonder doktersadvies, maar dat is natuurlijk waar jij je goed bij voelt...[/quote] daar heb je natuurlijk ook gelijk in want het is zonder recept verkrijgbaar! ze slaapt trouwens nog steeds dus denk dat we de goede kant weer opgaan
hij gaat nu 2 ochtenden hè en sinds wanneer huilt hi nog steeds als je weggaat? is er nog een andere psz? misschien heeft hij het daar niet naar zijn zin
hier doet de pagina er ook erg lang over om te laden! ik ben nooit in de mallemolen geweest dus kan me dat gevoel alleen maar voorstellen, en dan begrijp ik wel dat je dat nooit meer wilt!! als je voor een brusje gaat en je word wel super snel zwanger dan zit er zowiezo al 10 maand en is je mannetje al anderhalf! en de kans dat je gelijk weer zwanger bent is natuurlijk voor iedereen minimaal..
aan de ene kant is het niet lukken misschien dan wel des te meer reden om al te eginnen maar ik snap best dat je geen zin hebt in die hele malaise en wat snelheid betreft daar kan/mag ik niks overzeggen ik vind het heerlijk om ze zo snel op elkaar te hebben ook al klaag ik soms wel eens dat het zo druk is succes meet je keus maken