maar vergelijk het maar eens met al die mega speeltoestellen dan valt het wel mee moet heel eerlijk zeggen dat we ons oude speeltoestel nu hierin hergebruiken dus dat kost het ons nu niet meer.
gelukkig niet van verdriet en die hormonsters zullen we vast wel vaker zien voorbij komen en als ze vervelend zijn dan jagen we ze wel weg
yep, klopt helemaal lisette.. ladies, ik ga jullie voor vanavond verlaten.. mn rug begint parten te spelen, dus ga lekker onderuit op de bank. ik hoop op een goede nacht voor IEDEREEN! ! ! (incl. mezelf) Fijne avond nog allemaal en tot morgen een keertje...
ik hoop het ook voor je knuffelkonijn! ik ga ook weer! isabella even een fles geven en dan ook op bed! fijne avond iedereen! en ook voor de rest een goede nacht!!!
Hij gaat nu een ochtend en een middag...sinds 1 september. Hij huilt niet als ik weg ga, heeft hij misschien 2 of 3x gedaan in al die tijd.... Hij wil continu naar school....en ik krijg hem nu ook maar moeilijk uitgelegd dat het vakantie is en dat het dus niet kan . Dit is de enige PSZ hier in de buurt.....
Is ook zo......Maar het blijft hoe dan ook een boel geld . Wel handig idd dat jullie je oude toestel hergebruiken....
tsja dan is dat niet het probleem, tenminste niet in negatieve zin ik help je hopen dat de nachten nu in deze trend doorgaan voor hetzelfde geld is het dom toeval
Feit blijft wel dat hij sinds eind september dus begonnen is met 'spoken'..... Maar ja, we wachten het maar rustig af, want wat jij ook zegt voor het hetzelfde geld is het idd dom toeval....
Zo er is behoorlijk wat geschreven sinds mijn laatste bezoek vanmiddag. Ik heb even geen puf om bij te lezen. Wel wil ik even kwijt dat we de schommel van Bart Smit hebben gevonden...............en gekocht.