Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi allemaal
    Hoe is het hier? Heb niet bijgelezen hoor( er is ook aardig wat bijgeschreven).
    Hier alles goed, Indi lekker vrolijk geweest vandaag....Hadden wij vanmiddag weer wat (komt ze weer aan met haar verhalen hoor ik jullie denken. Maar ik kan het echt niet helpen dat wij met de simpelste dingen altijd wat hebben :oops: )

Ik had een lamp gekocht bij de Ikea voor boven de eettafel. Die moesten we nog steeds hebben en ik kwam deze leuke tegen. Die lamp lag er al een week ofzo en ik wilde hem toch wel opgehangen hebben eindelijk :rolleyes: Maar we hebben geen boormachine. Dus wij naar de karwei want ja een boormachine is altijd wel handig. Wij weer terug naar huis en ik geef Dirk gelijk de lamp in zijn handen..Met andere woorden '' ophangen svp '' :D
    Nou hij gaat gelijk aan al die draden zitten die in het plafond zitten. Maar die vent van mij bleek er geen verstand van te hebben aangezien er tig draden uit het plafond hingen. Nou hij begint er aan te prutsen natuurlijk (hij is ook een echte doener. Niet even eerst bedenken hoe we het gaan doen. Nee, gelijk overal aanzitten en alles even uitproberen zonder te lezen of even na te denken) zonder even erover te denken welke draden nou voor de lamp waren. Nou toen moest ik de schakelaar omzetten van de lamp. Nou toen ging de stop eruit natuurlijk :rolleyes: Oke stop erweer in. Nou hij er weer mee lopen klote (en ondertussen roepend dat ie er geen verstand van heeft. Nou laat dan ook dacht ik!) en weeer de stop eruit. Toen kwam er een vriend van hem toevallig langs..Nou die kon het wel zei die! Nou hij er ook aan lopen prutsen en prutsen en allebei lopen prutsen en uiteindelijk hadden we dus helemaal GEEN stroom meer :evil: Bleek dat de hoofdstop eruit was :| Nou wij zonder stroom en de eneco gebeld en er moest een monteur komen. Kostte 65 euro en die heeft het weer gemaakt (wel ruim een uur zonder stroom gezeten nog) en die heeft aan Dirk ook maar uitgelegd hoe hij de lamp moest aansluiten :rolleyes:
    Oh ja en het mooie was nog: Het was mijn schuld want ik liep hem op te heuen dat die lamp opgehangen moest worden. Nou uhhhhh die lamp lag er al ruim een week dus het werd wel tijd om hem op te heuen omdat hij er anders nog langer ligt :rolleyes:

Maar dit is dan ook echt weer typisch iets voor ons. Alleen even simpel een lamp ophangen moet bij ons gewoon verkeerd gaan....zucht :)

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ze heeft er even in gezeten in ze lachte het uit van de lol.

3. kwebbels

Oh Essie leuk zeg een schommel! Enne moeten jullie hem bevestigen aan het plafond of zit er een standaard bij?

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou Kwebbels dat is een dure lamp geworden helaas. En een heel avontuur was het ophangen zeg.

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee diezelfde heb ik als Ingrid en Bloem, dus met standaard.

6. kwebbels

Ja en het stomme is: De lamp hangt NOG niet omdat manlief het niet meer alleen aandurfde en ik moest werken. Mmmmmaaaaaaaaaar MORGEN zouden we het samen doen hihi. Dat word nog wat.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Kwebbels: da's een heel avontuur voor een lamp ;).
    Nu maar hopen dat het jullie morgen -zonder problemen- samen lukt!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat las ik nou Ramoontje, vind je de site traag momenteel?

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daarstraks was ie heel traag, tenminste bij mij.....

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's een goed teken, hier vindt Joost er niks aan (net als Rick destijds)....dus de schommel staat hier te verroesten :rolleyes:.

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja, Merel mag eindelijk een armbandje! Voor haar 1ste verjaardag mag ik er eentje kopen. Vind dat zo leuk!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Meiden ik ga er vandoor!

Fijne avond nog, een goede nachtrust (hoop ik) en tot morgen!

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier is die momenteel in elk geval niet traag.

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Da's wel jammer. Ik vind schommelen ook erg leuk, maar ik word er altijd zo misselijk op.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé Kwebbels ben je ook gevlogen?

17. kwebbels

Nee hoor ik ben er nog. Ik was bezig met PSP maar die filters werken niet goed dus ik laat het maar ff.. Ligt Merel lekker te slapen al ?

18. kwebbels

Zo ik heb mijn tijd van de maand weer hoor. Ik snak naar chocola. Vanmiddag voor mijn werk MOEST ik chocolade hebben..Dus ik nog ff snel naar de kruidvat. Superdruk natuurlijk en het schoot niet op. Kwam ik nog een paar minuutjes te laat ook..Maar ik had wel een heerlijke reep chocola hihi

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja die ligt al een uurtje of anderhalf in bed. Ben benieuwd of ze vannacht nog zwaar ontroostbaar wakker gaat worden. Ik hoop het niet, is voor haar ook beter, want ze ziet er nog steeds zo vermoeid uit.
    Indi ook al naar bed neem ik aan.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Chocolade jammie en dan is het voor mij niet eens die tijd van de maand :) .

Deel Deze Pagina