Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja hoor die slaapt ook lekker. Ga haar zo nog even lekker een kus geven.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmmmmm bij de buren is een postpakket bezorgt, maar ze zijn nog steeds niet thuis.
    En ik ben zo benieuwd wat het is. Misschien Merel's nieuwe schoentjes wel of eindelijk het fotoalbum van Merel wat ik heb gemaakt samen met de moederdag ablumpjes voor de oma's. Of misschien de bestelling van Esprit, maar daar moet altijd voor getekend worden, dus dat zal wel niet.
    Of de breezy zonnekap van de Bugaboo die ik heb besteld voor straks in Frankrijk, maar die zou pas in week 20/21 leverbaar zijn.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb je je eigen activatie code voor PSP al binnen?

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja hoor die heb ik al binnen dus kan nu op mijn eigen naam lessen maken!
    Nou ik weet niet of je er nog bent maar ik ga lekker naar bed..Weltrusten

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten.

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen, hier weer een onrustige nacht met Mayron.
    Ik zit te denken he, hij heeft het sinds ik die nutrilon vanaf 10 maanden gevruik, net of het niet vult.
    Vind het ook heel fijn. Net fijn zand. Zou het daaraan liggen? Want hij word dus echt wakker met honger he...

7. monkeylove

Hmzzz ik lees dit op een site:

Nr 3 werd hier ten zeerste afgeraden door kinderarts en CB. Opvolgmelk nr 3 is precies hetzelfde qua samenstellen als nr 2, maar er zit een zoeter smaakje aan toegevoegd. Dit doen ze zodat kinderen lastiger overstappen op gewone melk en dus langer Nutrilon blijven drinken. Aldus de kinderarts hier. Ik heb tot 1 jaar opvolgmelk nr 2 gegeven, toen ze 1 werd pak leeggemaakt en overgegaan op gewone melk. Daar had ik haar al wel een beetje aan laten wennen. Nr 3 is dus niet nodig.

Denk dat ik maar Nutrilon 2 ga halen want het vult gewoon beter. En als May 1 jaar is geweest ga ik over op de gewone melk.

8. monkeylove

Maar het is niet hetzelfde qua samenstelling want 2 is veel dikker als 3

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wat een supertof speeltoestel!!!!!!!!!!! Heerlijk voor de kids dat je dat in jullie eigen tuin kwijt kan!!! Een echt speelparadijsje! En bedoel je met eigen bedenksel dat jullie die zelf gemaakt hebben :confused: =D> =D> =D>

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Nou, dat is echt wel het allersnelste ukkie dat ik ken hoor!!!!!!!!!! Wat ontzettend knap van Mayron!!!!!!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Heb je meteen iedereen gebeld om het te vertellen?

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Kan het me helemaal voorstellen hoor KK! Hoop dat je vannacht goed hebt kunnen slapen en dat Esméetje vandaag lekker makkelijk is zodat je ff bij kunt tanken!

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg! :confused: Dat klinkt niet goed van Isabella :( Arm meisje! 40 graden is echt hoog!!! En dan het spugen erbij! Hoe is het vannacht gegaan?

Heel veel beterschap voor Isabella en sterkte en een knuff voor jou!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen,

hier een redelijke nacht, mika is super verkouden, het snot blijft gewoon uit zn neusje lopen, en heeft 1 heel rood (en volgens mij ook wat dikker) oogje, hij blijft er maar steeds in wrijven, heb hem maar weer op bed gelegd want hij is er echt niet lekker aan, dan vandaag maar een raar schema maar ja vind het belangrijker dat mika er goed aan is dan dat we het schema volgen. tis zo zielig :(

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mooi!!

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ;) :D

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He, die's ook leuk!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hmm, balen van de slechte onrustige nacht, zou best door het veranderen van voeding kunne nkomen. He, maar vraagje, op de nutrilon 2 staat dat het van 6 tot 18 maanden is. Waarom ben je overgegaan op 3?

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    @Kwebbels: wat een verhaal van die lamp zeg!! Nou wij hebben hier ook altijd hoor dat als we nieuwe dingen kopen er meestal wel iets niet goed aan is of verkeerd mee gaat.
    Je zal zeker blij zijn als hij vanmiddag goed en veilig hangt! ;)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika ligt gewoon alweer op bed :confused: hij is er gewoon echt niet lekker aan, heb hem ook helemaal niet meer gehoord!

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zo, ga me ff douchen. Mees ligt al vanaf 8.00 uur op bed want hij was kei moe. Eerst ging hij liggen spelen en brabbelen en nu al een halfuur aan het klooien en af en toe huilen. Maar ja, laat hem maar, hij zal zo wel in slaap vallen, hopelijk!

Deel Deze Pagina