Weet iemand het antwoord op deze vraag????? Kan het nergens vinden en Michelle ook niet.... Welk commando geef je als klimmer wanneer je niet hoger kan of durft? Wat antwoord de persoon die zekert hier op?
[quote="Liesje76Misschien een mutserige vraag maar wat kost zo'n doek ongeveer?[/quote] Ow onder de 5 euro moet je alles hebben k heb al drie "doeken"in A4 formaat gehaald(geloof 2 euro bij mekaar)...nu nog verf meenemen... XXSuus
trouwens, ff mijlpaaltje: gisteravond voor het eerst ukje gevoeld aan de buitenkant! Was zo grappig. Ukkie was zo hard aan het trappen dat ik mn hand erop legde. 10 sec. later kreeg ik reactie... Gelijk weer tranen in mn ogen...
isabella ligt alweer op bedje heeft ongeveer 50 ml gedronken en een half broodje dus super!! ook is ze in bad geweest dus weer lekker fris!
Ladies, ik ga nog ff plat. Kijken hoelang Esmée nog slaapt. Christian is er weer vandoor.. Tot later!
Issie van het potje gerukt? ...lol Rich doet dat ook wel eens....en dan gaat t hard tegen hard hier .Das onze manier maar daarna is het klaar en over.In mijn vorige relatie was dat ook zo...en ik reageerde toen niet...en liet t allemaal maar gaan.Mijn ex reageerde nooit terug weer.. Dat ging uiteindelijk ten koste van mezelf..en de relatie ging naar de Palestijnen... Dusse ik zou ff met Pat erover praten....en ff ook zeggen dat het jou veel verdriet doet.. Enne als er wat is...meld je gerust hier of bij ikke herself hoor...no problem Dikke knufff XXSuus