Tja ik hoop echt dat mijn eigen album van 30x30 cm met 100 pagina's en ongeveer 25 foto's op 30x30 cm afgebeeld nog een stukkie moooier zal zijn. Dan is het dus niet zo erg. Alleen het stukje met de zwemfoto's van Center Parcs in het kleine boekje moet ik wel gaan missen, want die zit in het grote album nog niet. Die loopt namelijk over de 1ste 6 maanden van haar leven en het zwemmen was met 7 maanden ofzo. Maar ik weet wel precies hoe ik het kan maken voor een volgend boek.
lekker zeg! ik heb er bij vlagen nog steeds last van [/quote] ik ook wanneer het met uitkomt [/quote] precies
KK: wat leuk zeg dat je ukkie hebt gevoeld! Ramoontje: Sjee wat een reactie zeg. Waarschijnlijk is dit echt een geval ''met het verkeerde been uit bed gestapt''. Maar dat het je niet lekker zit snap ik. Hij kan toch even duidelijk zeggen waarom hij die reactie geeft? Lissette: Leuke foto's zeg!!
Dank je.. Ik heb nog tot kwart voor 3 geslapen. Esmée van 12 tot kwart voor 3, ik van 1 tot kwart voor 3. HEERLIJK!
ja, idd.. en ik dacht dus elke keer dat dit de laatste zwangerschap zou zijn, maar christian staat niet eens zo gek tegenover een derde. hij begint er altijd over!
ikzelf zou voor de eerste gaan... en trouwens, dat van hoe je haar genoemd heb, ik herken het ook. zeg het niet met die woorden, maar word ook weleens boos en zeg dan dingen die ik achteraf niet wilde zeggen (zoals houd je klep eens, ook 1 keer rotkind gezegd..)