Hoi meiden ben ik even. Ben super moe want ben al vanaf 5.15 op omdat Karsten aan het spoken was dus ga zo lekker de bank op met de beentjes omhoog. Helaas heeft de zorgverzekeraar niets voor mij kunnen betekenen. Het ziekenhuis waar ik nu al ben heeft al de kortste wachttijd en de ha kan ook niets regelen omdat het niet acuur is. Morgenochtend ga ik bureau opname bellen om zelf een afspraak te maken en daarna ga ik iedere werkdag bellen om te horen of er uitvallers zijn zodat Karsten dat plekje op kan vullen. Je moet toch wat hè. Woensdag moet Karsten weer bij de ha langs komen om zijn oren na te laten kijken en als ze dan nog steeds ontstoken zijn wordt verder besproken wat te doen. Je kan een kind moeilijk wekenlang aan de ab zetten toch. Hoe is het verders hier? Ben echt te moe om terug te lezen. Hoop dat ik niets belangrijks heb gemist. [-o<
he wat een naar nieuws zeg! ik hoop heel hard met je mee! hoop dat karsten gauw aan de beurt is. dikke knuf! hier is mika ziekjes.
Hoi meiden ben ik even. Ben super moe want ben al vanaf 5.15 op omdat Karsten aan het spoken was dus ga zo lekker de bank op met de beentjes omhoog. Helaas heeft de zorgverzekeraar niets voor mij kunnen betekenen. Het ziekenhuis waar ik nu al ben heeft al de kortste wachttijd en de ha kan ook niets regelen omdat het niet acuur is. Morgenochtend ga ik bureau opname bellen om zelf een afspraak te maken en daarna ga ik iedere werkdag bellen om te horen of er uitvallers zijn zodat Karsten dat plekje op kan vullen. Je moet toch wat hè. Woensdag moet Karsten weer bij de ha langs komen om zijn oren na te laten kijken en als ze dan nog steeds ontstoken zijn wordt verder besproken wat te doen. Je kan een kind moeilijk wekenlang aan de ab zetten toch. Hoe is het verders hier? Ben echt te moe om terug te lezen. Hoop dat ik niets belangrijks heb gemist. [-o<[/quote] hoi hoi wat super vervelend dat je niet eerder terecht kan! en zou inderdaad ook elke dag bellen of er uitvallers zijn!! ik weet ook niet of er wat bijzonders is heb alleen vandaag meegelezen..
snotverkouden (let op het woordje snot ) 1 rood en tranend oogje, niet willen drinken of ja zn melk niet en zn warm eten niet. water wil ie enigzins drinken ik zal hem een knuffel geven, als jij karsten een dikke knuffel van mij geeft
Maar ja....voor het najaar/de winter..... Weet je wat je ook nog moet overwegen....het zijn suede neuzen.... Als ze dadelijk gaat lopen, dan kruipt ze ook nog veel en zit veel op d'r knietjes te spelen.... De neuzen van schoenen slijten ontzettend hard . Ik let er bij Rick op dat er zoveel mogelijk "stootneuzen" op zitten....
Ik ben er niet meer over begonnen hoor.....als hij er nog wat over wil zeggen zal ik het vanavond in bed wel horen .....
Arm ventje toch. Ik hoop dat het morgen een stuk beter met hem gaat. Karsten wilde ook zijn groente niet alleen een schaaltje vla. De bieten zaten echt in heel zijn gezicht.
ja gaat weer helemaal de goede kant op! ze ligt wel al bijna de hele dag op bed maar zal wel aan het bij slapen zijn! als ze wakker is is ze gelukkig weer super vrolijk en eet ze weer wat!!
vind het wel een rare actie hoor van pat, maar ja dat ben ik dan weer . ben wel benieuwd eigenlijk wat hij er nu mee bedoeld
even een berichtje van essie geqoued daar staan wel de hoofdpunten in senn![/quote] Super dank je wel! @Susi wat naar dat een van je katten is overleden. @Ramoontje wattan? [/quote] oohw het gaat niet om susi maar om suzanne85