Ik dacht al want Susi heeft toch alleen honden? Bij deze dan Susanne wat naar dat een van je katten er niet meer is. Ik weet wat je voelt heb er ook al aan paar verloren. Knuf voor jou.
senn, ik las bij ml op dr hyves dat jess een kapotte auto had, maar dat was een tijdje terug (als ik zo onbeleefd mag zijn )
Ik heb er even geen zin in om er nog over te beginnen, dus hij begint er zelf maar over en anders bekijkt hij het maar lekker . Ik heb vandaag geen zin om meegaand of wat dan ook te doen, dus ik ben dwars en gooi m'n kont tegen de krib .
tjonge zeg! hij heeft echt zn dag niet. ik vind niet dat ie dat zo mag zeggen hoor! bedoel hij kan toch wel even zeggen wat hem dan dwars zit ipv jou zo achter te laten[/quote] Ik heb er even geen zin in om er nog over te beginnen, dus hij begint er zelf maar over en anders bekijkt hij het maar lekker . Ik heb vandaag geen zin om meegaand of wat dan ook te doen, dus ik ben dwars en gooi m'n kont tegen de krib .[/quote] hahaha dat moet ook eens kunnen toch? en je krijgt denk ik uiteindelijk toch wel te horen waar het nou om ging..
Ach arme Karsten, jij en je man ik hoop dat er toch nog plek komt! Ik heb afgelopen zaterdag nog een pb gestuurd naar Jess, deze heeft ze wel gelezen maar niet gereageerd... Ik weet dat LK haar nog een pb heft gestuurd afgelopen maandag of dinsdag, ik weet alleen niet of ze reactie heeft gehad.
ja idd daar heb je een punt, maar dit was ook al van april ofzo, ik heb dr verder ook niets meer van gehoord
Ze had ook als enige haar adres niet op de lijst geschreven voor het vriendenboekje dus die kan ik haar ook niet toesturen. Lief van jou en LK om nog even een PB te sturen.
Nou heel in het kort......ik had het vanochtend over een regenscherm voor de 2e buggy die mee moet op vakantie, die hebben we niet en met het weer in juni weet je het maar nooit. Pat zei daarop "jij altijd met je gezever en gezeur", pakte zijn werkkoffer en ging naar zijn werk . Dus ik was over de flos, en dacht wat nou dan weer . Tussen de middag vroeg ik 'm waarom ie nou zo reageerde en toen kreeg ik als antwoord "denk daar maar eens over na"......maar kan niet meer bedenken dan dat ik vanochtend boos vroeg waarom hij de tv nou aanzette, terwijl ik 2 seconden daarvoor tegen Rick had gezegd dat de tv uitbleef.... Als hij om die opmerking zo moet reageren.....dan heeft hij pech gehad hoor *zucht*. Dus ik ben even klaar met 'm . hihihi nou is het bijna net zolang geworden als het verhaal van vanochtend .
X-Factor liefhebbers, de finale is verplaatst naar zaterdag i.p.v. morgen i.v.m. de herdenkingsdienst in Apeldoorn. Heeft er iemand nog iets van Veronique gehoord hoe het met haar vriend is?
O leuk alvast van harte! Ga je het uitgebreid vieren?[/quote] dank je! nee en heb er eigenlijk op het moment ook een beetje ruzie over met mijn vriend.. hij heeft helemaal geen kadootje ofzo helemaal niets!! ook al is het maar een kleinigheidje!! hij was het ook al vergeten toen we drie jaar bij elkaar waren! vind het niet echt grappig!! visiste heb ik allemaal afgebeld omdat isabella zo ziek was en nog steeds niet helemaal lekker is.. nee sla deze keer maar over denk ik!!
Hahahaha, zou dat het zijn......daar heeft hij de leeftijd niet meer voor hoor ....oh that reminds me....misschien is ie ineens in de overgang .
dank je! nee en heb er eigenlijk op het moment ook een beetje ruzie over met mijn vriend.. hij heeft helemaal geen kadootje ofzo helemaal niets!! ook al is het maar een kleinigheidje!! hij was het ook al vergeten toen we drie jaar bij elkaar waren! vind het niet echt grappig!! visiste heb ik allemaal afgebeld omdat isabella zo ziek was en nog steeds niet helemaal lekker is.. nee sla deze keer maar over denk ik!![/quote] Hmmpff, mannen Niet zo attent van hem nee. Nou, maar ook al vier je het niet, toch alvast een hele fijne dag voor morgen en een verjaardagsknuffel van mij en Mees!
Nou balen hoor, rotsituatie. Hoop dat hij alsnog bijdraait vanavond!!!! Zou wel zo aardig zijn! Sterkte meid! En ook jij een knuffel van Mees en mij!